مسابقه فوتبال دوستانه پیشکسوتان دانشگاه تهران با پیشکسوتان تیم ملی

۰۵ آبان ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۹ کد : ۴۴۰۹۵ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۵۱
مسابقه فوتبال دوستانه پیشکسوتان دانشگاه تهران با پیشکسوتان تیم ملی به نفع مراکز خیریه
مسابقه فوتبال دوستانه پیشکسوتان دانشگاه تهران با پیشکسوتان تیم ملی

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و تندرستی، در یک رویداد ویژه و خاطره‌انگیز، قرار است یک بازی دوستانه فوتبال بین پیشکسوتان فوتبال دانشگاه تهران و پیشکسوتان تیم ملی کشورمان برگزار شود. این دیدار با هدف گرامیداشت یاد و خاطره بزرگان فوتبال ایران و همچنین تقویت ارتباط بین نسل‌های مختلف بازیکنان به نفع مراکز خیریه برگزار خواهد شد.

این مسابقه قرار است در تاریخ یکشنبه 6 آبان ۱۴۰3 در زمین چمن مصنوعی دانشکده علوم اجتماعی از ساعت 15 لغایت 17 برگزار شود. دانشکده علوم اجتماعی که معمولا میزبان رویدادهای اجتماعی است، این بار نیز آماده می‌شود تا در حوزه ورزش پذیرای هواداران فوتبال و علاقه‌مندان به این ورزش باشد. در این بازی، ستاره‌های نام‌آشنای پیشکسوت فوتبال ایران از جمله  علی دایی، حمید استیلی و . . که سال‌ها در میادین ملی و باشگاهی افتخارآفرینی کرده‌اند، به میدان خواهند رفت تا با پیشکسوتان دانشگاه تهران، نوستالژی‌های زیادی را برای هواداران زنده کنند.

این رقابت دوستانه علاوه بر جنبه تفریحی، به منظور تقویت روحیه همکاری و همبستگی در جامعه فوتبال ایران به خصوص جامعه دانشگاه تهران تدارک دیده شده است. همچنین،  عواید حاصل از برگزاری این دیدار، صرف توسعه و احداث کتابخانه در مناطق محروم خواهد شد.

 

لینک پخش مستقیم مسابقه


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.