افتتاح مرکز ورزش های قدرتی در دانشگاه تهران

۰۲ آبان ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۸ کد : ۴۴۰۵۰ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۳۲۹
مرکز ورزش‌های قدرتی در دانشگاه تهران با حضور دکتر حسینی سرپرست دانشگاه، دکتر نصرتی معاون فرهنگی دانشگاه، دکتر ابراهیم علیدوست مدیر کل تربیت بدنی وزارت عتف و دکتر نوری مدیرکل ورزش و تندرستی دانشگاه تهران، همچنین مسئولین وزارت عتف و جمعی از همکاران و دانشجویان دانشگاه تهران روز سه شنبه ۱ آبان ماه ۱۴۰۳ افتتاح شد.
افتتاح مرکز ورزش های قدرتی در دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و تندرستی، مرکز ورزش‌های قدرتی در دانشگاه تهران با حضور دکتر حسینی سرپرست دانشگاه، دکتر نصرتی معاون فرهنگی دانشگاه، دکتر ابراهیم علیدوست مدیر کل تربیت بدنی وزارت عتف و دکتر نوری مدیرکل ورزش و تندرستی دانشگاه تهران، همچنین مسئولین وزارت عتف و جمعی از همکاران و دانشجویان دانشگاه تهران روز سه شنبه 1 آبان ماه 1403 افتتاح شد. این مرکز فرصتی استثنائی برای ارتقاء سطح فعالیت‌های ورزشی و تندرستی اعضای خانواده بزرگ دانشگاه فراهم می کند. مرکز ورزش های قدرتی با متراژ قریب به 500 متر مربع، به عنوان یک فضای مدرن و پیشرفته برای علاقمندان به ورزش‌های قدرتی و تندرستی، در قلب  دانشگاه بزرگ تهران است.

دکتر نوری مدیرکل  ورزش و تندرستی دانشگاه گفت؛ این مرکز با هدف فراهم کردن امکان دسترسی به تجهیزات روز دنیا و ایجاد فضایی مناسب برای تمرینات ورزشی، طراحی و ساخته شده است. امکانات بی‌نظیری مانند دستگاه‌های پیشرفته ورزش قدرتی، تندرستی و آمادگی بدنی، موزه ورزش قدرتی دانشگاه تهران، کافی‌شاپ، اتاق ماساژ و آرایشگاه در نظر گرفته شده‌ تا اعضای گرانقدر خانواده دانشگاه تهران بتوانند با آرامش و راحتی بیشتری به فعالیت بپردازند. ایشان اشاره کردند، این مرکز در سال مزین به "جهش تولید با مشارکت مردمی"  با منابع مردمی تجهیز شده و ضمن تحقق شعار سال، هدف کلان دانشگاه تهران را در بخش "دانشگاه کارافرین" با مشغول به کار شدن دست کم 13 دانشجوی علوم ورزشی محقق می کند. همچنین، این مرکز با ارایه خدمات به اقشار جامعه، دیگر هدف دانشگاه، یعنی مسئولیت پذیری اجتماعی را نیز نشانه گرفته است. دبیر منطقه 1 ورزش دانشگاهی عنوان کرد، مرکز ورزش های قدرتی یکی از سه حلقه مرکز ورزش درمانی و مرکز ورزش های آبی است که می توانند در تعامل با هم، ابعاد قهرمانی و  تندرستی را محقق کنند. در پایان، رییس هیئت ورزش های دانشگاهی استان تهران خاطر نشان کردند دو مرکز دیگر با سرعت مطلوبی در حال اجرا هستند و ابراز امیدواری کردند تا قبل از پایان سال، به بهره برداری برسند.

همچنین دکتر نصرتی معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت؛ تحولات خوب و خاصی در اداره کل ورزش و تندرستی شکل گرفته که موجب خرسندی و شادمانی خانواده دانشگاه خواهد بود و طبیعتا این موضوع در راستای تندرستی همکاران و دانشجویان عزیز است.امید است این مرکز جدید، بتواند فضایی را فراهم کند که دانشجویان و همکاران گرامی به راحتی به فعالیت‌های بدنی و ورزشی  بپردازند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. ایشان در پایان، ضمن تشکر از فعالیت های اداره کل ورزش و تندرستی برای توسعه سرانه ورزش دانشگاه تهران، دعا کردند، این مرکز بتواند سبب نشاط بیش از پیش اهالی دانشگاه تهران شود. در پایان مراسم، یادمان افتتاح مرکز توسط حضار امضا شد.


لینک دانلود فایل

( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.