همایش پیاده‌روی در پردیس مرکزی دانشگاه تهران

۰۱ آبان ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۶ کد : ۴۴۰۴۶ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۸۹
حضور دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران به همراه مسئولین در همایش پیاده روی
همایش پیاده‌روی در پردیس مرکزی دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و تندرستی، همایش پیاده‌روی به مناسبت ترویج فعالیت‌های بدنی و ارتقاء سلامت جسمانی در دانشگاه تهران برگزار شد. ثبت‌نام برای شرکت در این همایش از ساعت آغازین در جلوی درب ورودی دانشگاه، جنب دانشکده فنی، انجام شد و بسیاری از دانشجویان و  همکاران در این رویداد خوشایند حضور داشتند.

پس از 20 دقیقه پیاده‌روی در راستای ایجاد حس همبستگی و نشاط در کنار یکدیگر، مسیرهای زیبای پردیس مرکزی دانشگاه را طی نموده و پس از ادای احترام به شهدای گرانقدر، مراسم پایانی با سخنرانی دکتر نوری مدیرکل ورزش و تندرستی دانشگاه با  تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش آغاز، و ابراز نمودن این دورهمی خانواده دانشگاه را به فال نیک گرفته و گفت: امید است که برگزاری چنین رویدادهایی بتواند به ترویج فرهنگ ورزش و فعالیت‌های بدنی در دانشگاه تهران کمک کرده و همواره موجب تقویت ارتباطات اجتماعی در بین دانشگاهیان گردد.

در انتهای این همایش، به قید قرعه با حضور دکتر حسینی سرپرست دانشگاه، دکتر نصرتی معاون فرهنگی دانشگاه، دکتر نوری  مدیرکل ورزش و تندرستی دانشگاه و دکتر علیدوست مدیرکل تربیت بدنی وزارت عتف، جوایزی به حاضرین اهدا شد.


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.