افتتاح مرکز ورزش های قدرتی

۲۹ مهر ۱۴۰۳ | ۱۳:۱۶ کد : ۴۳۹۹۴ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۱۰۴
بروزرسانی و تعمیر مرکز ورزش های قدرتی با امکانات و تجهیزات جدید
افتتاح مرکز ورزش های قدرتی

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و تندرستی، با الطاف الهی مرکز ورزش‌های قدرتی دانشگاه تهران واقع در خیابان ۱۶ آذر انتهای کوچه پارسی به مساحت حدود ۳۷۵ مترمربع روز سه شنبه 1 آبان ماه 1403 و در هفته تربیت بدنی افتتاح می شود.

این مرکز در محل قبلی سالن بدنسازی دانشگاه که تقریباً از دوران کرونا بدین سو، بلا استفاده و متروکه (و مخروبه) شده بود، واقع شده است. اداره کل ورزش و تندرستی دانشگاه تهران در راستای توسعه ورزش دانشجویی و کارکنان دانشگاه تهران و با توجه به شعار سال " جهش تولید با مشارکت مردم" با مشارکت بخش خصوصی اقدام به زیباسازی فضای مجموعه، رنگ آمیزی، نصب تابلوها، نصب کفپوش‌ها، نصب آینه‌های جدید و تأمین روشنایی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش مناسب، کافی شاپ در طبقه دوم به مساحت ۷۸ مترمربع، رختکن، سرویس‌های بهداشتی، اتاق ماساژ و تجهیزات به روز و جدید ورزش‌های قدرتی نمود. مرکز ورزش‌های قدرتی دانشگاه تهران یکی از کم نظیرترین مراکز ورزش قدرتی دانشگاه‌های کشوراست که در تاریخ اول آبان ۱۴۰۳ ضمن افتتاح، جهت استفاده خانواده دانشگاه تهران به بهره برداری می رسد.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.