پیام مدیرکل ورزش و تندرستی دانشگاه تهران در روز جهانی ورزش دانشگاهی

۰۱ مهر ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۲ کد : ۴۳۵۴۸ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۴۵
دکتر نوری اشاره کرد؛ باید با هم فرهنگ ورزش را در دانشگاه‌ گسترش دهیم
پیام مدیرکل ورزش و تندرستی دانشگاه تهران در روز جهانی ورزش دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و تندرستی، روز 20 سپتامبر روز جهانی ورزش دانشگاهی است، این روز را به جامعه علمی و ورزشی دانشگاه تهران تبریک عرض میکنیم.

دکتر نوری مدیرکل ورزش و تندرستی دانشگاه در پیامی به خانواده دانشگاه تهران گفت: ورزش به عنوان یک استراتژی درمانی مؤثر، نه تنها بر سلامت جسمی و روانی دانشجویان تأثیر مثبت می‌گذارد، بلکه به تقویت فاکتورهای روانشناختی، روانشناسی و ارتقای علم و دانش آنان نیز کمک می‌کند. امروزه که فشارهای تحصیلی و زندگی دانشجویان به مراتب افزایش یافته است، ورزش می‌تواند به عنوان یک راهکار مؤثر برای بهبود کیفیت زندگی  در یک سبک زندگی فعال به جای یکجانشینی و افزایش بهره‌وری در امور تحصیلی به شمار رود.

مدیرکل ورزش و تندرستی دانشگاه اشاره کرد؛ باید با هم فرهنگ ورزش را در دانشگاه‌ گسترش داده و با فراهم کردن بستر مناسب، شرایطی را ایجاد کنیم که هر یک از افراد دانشگاه بتوانند از مزایای ورزش بهره‌مند شوند. امیدوارم با تلاش‌ مشترک، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ورزش دانشگاهی در خانواده دانشگاه تهران باشیم.


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.