تقدیر و تشکر مدیرکل ورزش و تندرستی دانشگاه از ورزشکاران و عوامل اجرایی حاضر در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌های کشور

۳۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۰ کد : ۴۳۱۲۹ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۱۲۵
تقدیر و تشکر دکتر نوری از عوامل اجرایی کاروان دانشگاه تهران در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی کشور – اصفهان۱۴۰۳
تقدیر و تشکر مدیرکل ورزش و تندرستی دانشگاه از ورزشکاران و عوامل اجرایی حاضر در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌های کشور

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و تندرستی، دکتر نوری مدیرکل ورزش و تندرستی دانشگاه گفت: توفیق کسب عنوان اول مسابقات شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور و ایستادن در جایگاه سکوی اول یکی از موهبت‌هایی است از سوی خداوند علیم؛ که البته بدون شک آدمی در سایه تلاش و جهدی مستمر در کسب موفقیت از این موهبت بهره خواهد جست. امروز با کسب رتبه اول شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌های کشور و تثبیت نام دانشگاه تهران در بزرگترین رویداد ورزشی کشو؛ وظیفه دارم به نوبه خود کسب این موفقیت رابه خانواده بزرگ دانشگاه تهران تبریک بگویم و از همه ورزشکاران، مربیان، سرپرستان، عوامل اجرایی و دستیاران کمال سپاسگزاری را داشته باشم.

نیروی انسانی مهم‌ترین عامل پیروزی و موفقیت در هر زمینه‌ای است اما هر فرد برای انجام فعالیت به دو بال دانش و انگیزه نیاز دارد. مهارت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر تیم متخصص ورزش دانشگاه تهران به ثمر نشست و این لحظه را در تاریخ ورزش دانشگاه به لحظه‌ای فوق‌العاده تبدیل کرد. از سوی دیگر غیرت و پشتکار دختران و پسران برومند دانشگاه تهران بهانه‌ای شد برای کسب این جایگاه رفیع در سطح دانشگاه‌های کشور.

از این رو، برای تمام کسانی که خود را شبانه روز وقف کردند تا همگان شبانه روز روشنی داشته باشند و در این شادی سهیم باشیم سپاسگزارم. از خداوند متعال استمرار موفقیت وتداوم پیروزی توام با بصیرت را برای همه همراهان به خصوص دانشجویان عزیز خواستارم و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر«عج» برای خانواده دانشگاه تهران افتخار آفرینی مستدام باشد.

امروز روزی است که تمام خستگی‌ها جای خود را به شادی داده است و این موضوع سزاوار جشن گرفتن است.  موفقیت یک تیم  و گروه در یک رویداد مهم نشان از لیاقت و شایستگی است، و دانشجویان برومند دانشگاه تهران هر دو را به خوبی به نمایش گذاشتند.

به این منظور وظیفه خود میدانم افزون بر عرض شادباش به خانواده بزرگ دانشگاه تهران، از همه عزیزانی که ما را در این مسیر دشوار همراهی کردند اعم از؛ کارشناسان ورزشی در سطح دانشگاه، مربیان، تیم‌های پشتیبانی و خدمات و به خصوص همراهی و مساعدت ریاست محترم دانشگاه تهران در طی تمرینات و مسابقات پیشنیاز شانزدهمین المپیاد تشکر و قدردانی کنم. چراکه این موضوع همان اراده قابل تقدیری بود که از سوی شما موفقیت‌مان را تضمین کرد.

خداوند نگهدارتان باد

رضا نوری 29 مرداد 1403

اختتامیه پسران در شانزدهمین المپیاد

اختتامیه دختران در شانزدهمین المپیاد


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.