قهرمانی تیم بسکتبال پسران دانشگاه تهران در شانزدهمین المپیاد کشوری

۲۵ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۲ کد : ۴۳۰۲۰ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۲۲۱
کاروان ورزشی دانشگاه تهران در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور – اصفهان۱۴۰۳
قهرمانی تیم بسکتبال پسران دانشگاه تهران در شانزدهمین المپیاد کشوری

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و تندرستی، تکرار عنوان‌قهرمانی المپیاد توسط سروقامتان تیم بسکتبال پسران صورت گرفت. بسکتبالیست‌های شایسته دانشگاه در این دوره از مسابقات پس از صعود از مرحله گروهی و پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی به سد دانشگاه شهید بهشتی برخورد نمودند. این تیم که رقیب سنتی تیم دانشگاه محسوب می شود از چندین بازیکن مطرح و از اعضای تیم های ملی و لیگ برتری در ترکیب خود بهره می برد اما با بازی دلاورانه بازیکنان تیم دانشگاه تهران، بازی به نفع ایشان به اتمام رسید. در بازی فینال هم تکرار فینال سال ۱۴۰۱ بود و تیم دانشگاه تهران باشکست تیم دانشگاه مازندران با نتیجه ۹۶ به ۸۸، با شایستگی از عنوان ارزشمند خود دفاع کرد.

اعضا تیم بسکتبال پسران؛ محسن حقانی، امیرحسین آذری، سیدرضا حسینی، آرگن میناسیان، وحید علیپور، پارسا صادری نمین، ارمیا غضنفری، علی حارث آبادی، پوریا اسکندری، مهدی مختاری، صمیم مختاری و علیرضا پازکی. تیم با مربیگری وحید عامری، مربی بدن ساز رضا ذوالقدر و سرپرستی تیم: محمدابراهیم زاده در این دوره از مسابقات حضور داشت.

کاروان دانشگاه تهران با نام "پیشگامان پیشرفت" و با شعار "کوشش، ایثار و پیشرفت" در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور سال 1403 حضور یافت.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.