کاروان دختران قهرمان دانشگاه تهران در صدر جدول رنکینگ مسابقات دختران در دانشگاه صنعتی اصفهان

۲۴ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۹ کد : ۴۳۰۱۷ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۲۰۱
قهرمانی کاروان دختران دانشگاه تهران در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور – دانشگاه صنعتی اصفهان۱۴۰۳
کاروان دختران قهرمان دانشگاه تهران در صدر جدول رنکینگ مسابقات دختران در دانشگاه صنعتی اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و تندرستی، کاروان دختران دانشگاه تهران در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور قهرمان این دوره از مسابقات بود. کاروان دانشگاه تهران که با نام «پیشگامان پیشرفت» و با شعار «کوشش، ایثار، پیشرفت» با بدرقه دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و دکتر مهدی شهبازی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران عازم این دوره از مسابقات شده بود، با سربلندی پاسخ زحمات و مساعدت‌های بی دریغ این عزیزان را داد و در دانشگاه صنعتی اصفهان میزبان مسئولین دانشگاه تهران بود. دختران دانشگاه تهران با کسب 11 مدال طلا، 15 مدال نقره و 12 مدال برنز با جمع امتیاز 304 قهرمان این دوره از مسابقات شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی کشورشدند. این پیروزی ارزشمند را مدیون تلاش‌های بی وقفه دانشجویان، مربیان، سرپرستان و کادر اجرایی  هستیم و آن را تقدیم به خانواده دانشگاه تهران می‌کنیم.

المپیاد قهرمانی دانشجویان سراسر کشور هر 2 سال یک بار برگزار می‌شود و شانزدهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور در بخش دختران به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد. مردادماه 1403 دانشگاه صنعتی اصفهان میزبان بیش از 100 دانشگاه کشور بوده که این رویداد ورزشی با حضور بیش از سه هزار نفر در بخش دختران برگزار شد. این مسابقات در بخش دختران در 13 رشته برگزار شد و دختران دانشگاه تهران در تمامی رشته‌های المپیاد حضور داشتند.

کاروان ورزشی دختران دانشگاه تهران با نام «پیشگامان پیشرفت» و با شعار «کوشش، ایثار، پیشرفت» در این دوره از مسابقات در ۱۳ رشته ورزشی حضور داشتند.

 

آلبوم تصاویر دانشگاه صنعتی اصفهان

 

خبرگزاری مهر

 

گزارش خبرنگار تلویزیون اینترنتی دانشگاه از مراسم اختتامیه


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.