قهرمانی شطرنج بازان دختر دانشگاه تهران

۲۴ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۵ کد : ۴۳۰۰۱ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۸۹
قهرمانی شطرنج بازان دختر دانشگاه تهران در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور – اصفهان ۱۴۰۳
قهرمانی شطرنج بازان دختر دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و تندرستی، شطرنج بازان دختر دانشگاه تهران مقام اول مجموع مواد را کسب کردند. ۲۱ مرداد آناهیتا غلامی، پرنیان قمی، آناهیتا زاهدی فر، فاطمه ساداتی موفق به شکست همه تیم های دانشگاه یزد، دانشگاه زندشیراز، فردوسی مشهد و صنعتی شریف شدند و قهرمانی خود را در روز اول رقابتها مسجل کردند. روز بعد دانشگاه تهران رتبه‌های اول، دوم و پنجم ماده برق آسا را کسب کردند. پرنیان قمی در ماده برق آسا با شش پیروزی و یک تساوی قهرمان این ماده شد و طلا گرفت. مدال نقره برق آسا نصیب آناهیتا زاهدی فر شد و بدلیل باخت به هم تیمی خود، پرنیان قمی، نائب قهرمان شد. آناهیتا غلامی هم چهارم شد .تیم شطرنج دختر دانشگاه تهران با ترکیب آناهیتا غلامی، آناهیتا زاهدی فر، پرنیان قمی و فاطمه ساداتی می‌باشند که با مربیگری محمد ابراهیم زاده و سرپرستی فرخ عزیزی قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آوردند.

کاروان دانشگاه تهران با نام "پیشگامان پیشرفت" و با شعار "کوشش، ایثار و پیشرفت" در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور سال 1403 حضور دارد.

مصاحبه با تیم شطرنج

نماهنگ مسابقات تیم شطرنج


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.