دوندگان دختر دانشگاه تهران مقام دوم میدان را کسب کردند

۲۴ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۶ کد : ۴۲۹۹۷ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۹۴
کاروان ورزشی دانشگاه تهران در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور – اصفهان۱۴۰۳
دوندگان دختر دانشگاه تهران مقام دوم میدان را کسب کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و تندرستی، رقابت دختران تیزپای دانشگاه تهرانی در دوومیدانی با مدال نقره خاتمه یافت. در بخش دو و میدانی تا این لحظه در صدمتر سرعت فائزه آشورپورمدال طلا را برای دانشگاه تهران به ارمغان آورد. در پرتاب وزنه نجمه زرگری خوزانی مدال برنز کسب کرد. در هشتصدمتر راضیه یعقوبی مقام پنجم و یک امتیاز کسب کرد، در پرتاب دیسک نجمه زرگر مدال نقره را بدست آورد، در صدمتر با مانع فائزه آشور پور مدال نقره را از آنِ خود کرد. در دویست متر آیدا دهقان مدال برنز بدست آورد. در پرش سه گام پریا باقریان در مقام پنجم ایستاد و دو امتیاز بدست آورد. در پرش سه گام زهرایار محمدی در مقام ششم ایستاد و یک امتیاز بدست آورد. راضیه یعقوبی در ۵۰۰۰متر چهارم شد. خانمها راضیه یعقوبی، زهرا یارمحمدی، نجمه زرگری و پریا باقریان در رشته دوی امدادی،۴×۴۰۰متر مقام  پنجم را از آنِ خود کردند. این تیم با مربیگری سمانه خمارباقی، سرپرستی الهام خوش خبری و کمک سرپرست فاطمه عادل منش در این دوره از مسابقات هدایت می‌شوند.

کاروان دانشگاه تهران با نام "پیشگامان پیشرفت" و با شعار "کوشش، ایثار و پیشرفت" در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور سال 1403 حضور یافت.

مصاحبه با مربی تیم دو و میدانی

مصاحبه با فائزه آشورپور

مصاحبه با نجمه زرگری

مصاحبه با تیم دو و میدانی دختران

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.