روزهای پر انرژی با دانشجویان سرسخت کاروان ورزشی دانشگاه تهران در۲۳مرداد - اصفهان

۲۴ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۰ کد : ۴۲۹۹۵ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۹۹
کاروان ورزشی دانشگاه تهران در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور سربلند به تلاش‌های خود ادامه می‌دهد
روزهای پر انرژی با دانشجویان سرسخت کاروان ورزشی دانشگاه تهران در۲۳مرداد - اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و تندستی، در ادامه  مسابقات المپیاد ورزشی در اصفهان کاروان ورزشی دانشگاه تهران در پایان روز هشتم پر انرژی به کار خود ادامه می‌دهد و بردهای شیرین خود را به خانواده دانشگاه هدیه می‌کند. شناگران پسر دانشگاه تهران گل کاشتند. در دومین روز از مسابقات شنا سید امیرهومن میرمنتهایی در ۵۰ متر کرال پشت طلایی شد. میرحسین بیک محمدی در ۵۰ متر آزاد به مدال برنز رسید. سید امیر کامی شیرازی در ۵۰ متر کرال پشت مدال برنز گرفت. در  ۱۰۰×۴ تیمی مختلط تیم دانشگاه تهران با ترکیب سید امیر هومن میرمنتهایی،محمد حسن معینی فر، ابراهیم امیری، سهیل بیاتی به مدال برنز رسیدند. سرپرستی تیم را فرهاد نیکروان و مربیگری تیم را روح ا... حسینی به عهده دارند.

روز رنگارنگ‌ ووشو کاران دختر دانشگاه تهران. در بخش ساندا، فاطمه حسنی در وزن منفی ۵۶ کیلوگرم مدال نقره گرفت. ثنا طاهرخانی در منفی ۷۵ کیلوگرم مدال طلا گرفت. صبا هاشمی در منفی ۷۰ کیلوگرم مدال برنز گرفت. در بخش تالو ریحانه خلیلیان یک مدال طلا در فرم چیانگ شو و یک مدال نقره در فرم جین شو گرفت. بدین ترتیب دختران ووشو کار دانشگاه تهران با کسب مدال‌های رنگارنگ و باارزش به کار خود پایان دادند. مربیگری تیم را فاطمه ویسی و سرپرستی تیم را نرگس ضیایی در این دوره از مسابقات بر عهده دارند.

رقابت دختران تیزپای دانشگاه تهرانی در دوومیدانی هم خاتمه یافت. راضیه یعقوبی در ۵۰۰۰متر چهارم شد. خانمها راضیه یعقوبی، زهرا یارمحمدی، نجمه زرگری و پریا باقریان در رشته دوی امدادی،۴×۴۰۰متر مقام  پنجم را از آنِ خود کردند. این تیم با مربیگری سمانه خمارباقی، سرپرستی الهام خوش خبری و کمک سرپرست فاطمه عادل منش در این دوره از مسابقات هدایت می‌شوند.

بدمینتون بازان دختر دانشگاه تهران هم طلایی شدند. دختران در تیمی به مدال خوشرنگ طلایی دست یافتند. یاسمن متاجی و پرنیا نبوی در دوبل آزاد مدال نقره گرفتند. نرگس افشاری در انفرادی آزاد مدال نقره گرفتند و ساره امینیان در انفرادی آزاد مدال برنز گرفت. این تیم با مربیگری بهاره محمودیه، سرپرستی سهیلا ضیابری  و دستیار سرپرست نگین هاشمی در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

تیراندازان دختر دانشگاه تهران  در مجموع تیمی تفنگ و تپانچه مقام اول را کسب نمودند. لعیا محمدی در ماده تپانچه به مدال خوش عیار طلا دست یافت. در تپانچه تیمی لعیا محمدی، فاطمه بغدادی و سارا نوروزی  مدال برنز کسب کردند. در تفنگ تیمی، خانم‌ها مریم مرادی، معصومه ربانی نیا و پریسا اسماعیلی مدال برنز کسب کردند. مربی تیم رقیه اله کرم و سرپرست تیم بهاره مومنیان مسئولیت گروه را بر عهده داشتند.

کاروان دانشگاه تهران با نام "پیشگامان پیشرفت" و با شعار "کوشش، ایثار و پیشرفت" در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور سال 1403 حضور دارد.

 

گزارش مسئول کمیته رسانه دختران

گزارش تیم هندبال پسران و ورد به فینال


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.