نتایج مسابقات بالا نشینان کاروان ورزشی دانشگاه تهران در روز بیستم

۲۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۱ کد : ۴۲۹۶۱ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۱۱۷
در ادامه مسابقات المپیاد ورزشی در اصفهان کاروان ورزشی دانشگاه تهران در پایان روز پنجم رقابت‌ها همچنان صدرنشین است
نتایج مسابقات بالا نشینان کاروان ورزشی دانشگاه تهران در روز بیستم

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و تندستی، در ادامه  مسابقات المپیاد ورزشی در اصفهان کاروان ورزشی دانشگاه تهران در پایان روز پنجم رقابت‌ها همچنان صدر نشین است.  روز بیستم مردادماه آغاز مسابقات شطرنج دختران در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشوربود. در ماده استاندارد این رقابت‌ها که با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود تیم دختران خوشفکر دانشگاه تهران در اولین دیدار با نتیجه سه به صفر بر تیم یزد غلبه کرد‌ و در صدر جدول رده بندی قرار گرفت. اعضا تیم؛ آناهیتا غلامی اوریمی، پرنیان قمی، آناهیتا زاهدی فر، فاطمه ساداتی فر، با مربیگری محمد ابراهیم زاده و سرپرستی فرخ عزیزی هدایت می‌شوند.

تیم دختران والیبال دانشگاه تهران در یک قدمی مدال طلا هستند. دختران والیبالیست دانشگاه تهران باافتخار و با اقتدار باارائه بازی جذاب با پیروزی دو برصفر مقابل دانشگاه غیرانتفاعی زندشیراز  به فینال رقابتهای شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور راه یافتند. مربی تیم خانم دکتر مریم سرسمت، دستیار سرپرست محیا میلانی مهر و سرپرست تیم الهام بهرامی تیم را همراهی می‌کنند.

مدال طلا و نقره تنیس روی میز دونفره پسران به دانشگاه تهران رسید. در جریان مسابقات دو نفره( دوبل) تنیس روی میز دوتیم دانشگاه تهران در فینال رو در روی هم قرار گرفتند. در این مسابقه تیم الف دانشگاه تهران با ترکیب امیر علی و امیرحسین آدمی نژاد با نتیجه ۳_۰ از تیم ب دانشگاه تهران با ترکیب محمد امین حنطه و امیر رضا خاکی پیشی گرفت و در جایگاه اول ایستاد. تیم تنیس روی میز با مربیگری صالح ملکی و سرپرستی کیوان شکری هدایت شده است.

هشت مدال رنگارنگ برای تیم دو و میدانی پسران دانشگاه تهران. تیم دومیدانی دانشگاه تهران با کسب ۴ مدال طلا، سه نقره و یک برنز و کسب ۹۳ امتیاز قهرمان شانزدهمین المپیاد فرهنگی_ورزشی دانشجویان شد. این تیم با مربیگری وحید اسکندری و سرپرستی آرمان جبرائیلی هدایت می‌شود.

کاروان دانشگاه تهران با نام "پیشگامان پیشرفت" و با شعار "کوشش، ایثار و پیشرفت" در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور سال 1403 حضور دارد.

گفتگو با مربی و ورزشکاران تیم دو و میدانی پسران

گفتگو با مربی و سرپرست تیم فوتسال دختران

گفتگو با مربی تیم والیبال دختران دانشگاه تهران

گفتگو با ورزشکاران تیم والیبال دانشگاه تهران

قسمتی از بازی دختران والیبالیست دانشگاه تهران مقابل دانشگاه غیر انتفاعی زند شیراز


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.