قهرمانی تنیس روی میز دختران کاروان دانشگاه تهران

۲۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۳ کد : ۴۲۹۲۸ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۳۵
قهرمانی تنیس روی میز دختران کاروان دانشگاه تهران در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی کشور – اصفهان۱۴۰۳
قهرمانی تنیس روی میز دختران کاروان دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و تندرستی، در ادامه مسابقات کاروان دختران دانشگاه تهران در شانزدهمین المپیاد  فرهنگی ورزشی کشور-اصفهان طلایی ترین مدال‌های تیمی کاروان ورزشی دانشجویان دانشگاه تهران از آنِ  دخترانِ  تنیسور  شد. راکت به دستان چابک دانشگاه تهرانی انواع مدال‌های رنگارنگ این رشته را در تیمی، دوبل و انفرادی با اقتدار تصاحب کردند. در تیمی یگانه شاوردی، شایسته باقری فرد، کیانا قصری و آنا کشیشی مدال طلای مسابقات را بر گردن آویختند. در  دوبل کیانا قصری و یگانه شاوردی با کسب مدال نقره باز هم  اقتدار خود را ثابت کردند.  عنوان سوم مشترک انفرادی  ازآن شایسته باقری فرد و  کیانا قصری شد. بدین ترتیب دختران تنیسور پررنگ ترین روز کاروان دانشگاه را با اقتدار رقم زدند و باعث صعود چندپله ای کاروان دختران در جدول امتیازات شدند. مربی تیم مریم معظمی علیشاه، مسئول رشته  بهناز صالح آبادی و دستیار سرپرست فاطمه عادلی منش هستند در این مسابقات تیم را همراهی کردند و مقام اول مسابقات تنیس روی میز دختران را کسب نمودند.

در مراسم اهدای مدال، مدیرکل ورزش و تندرستی دانشگاه تهران، مدالها را توزیع نمودند و  یادبود ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران را تقدیم ناظرفنی فدراسیون تنیس روی میز سرکار خانم سیمالیموچی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و تندرستی، دانشگاه تهران با نام "پیشگامان پیشرفت" و با شعار "کوشش، ایثار و پیشرفت" در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور حضور دارد.


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.