قهرمانی دومیدانی کاران دانشگاه تهران در شانزدهمین المپیاد دانشجویی سراسر کشور

۲۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۴ کد : ۴۲۹۱۵ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۲۵
عنوان قهرمان قهرمانان دانشجویان ایران مرد طلای ده گانه ایران قسمت دانشجوی دانشگاه تهرانی شد
قهرمانی دومیدانی کاران دانشگاه تهران در شانزدهمین المپیاد دانشجویی سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و تندرستی، در چهارمین روز از رقابت ها دومیدانی کاران پسر دانشگاه تهران درخشیدندو مقام اول رقابت‌ها را از آن خود کردند. محمد آمره با مجموع امتیاز ۴۵۱۶ به مدال طلا دهگانه رسید و  عنوان "قهرمان قهرمانان دانشجویان ایران مرد طلایی ده گانه ایران" را کسب کرد. حسین فلاح در پرش سه گام با رکورد ۱۳.۲۰ به مدال نقره رسید. امین سقایی دهکردی در ۳۰۰۰ متر با مانع با رکورد ۱۰:۳۹ به مدال نقره رسید. تیم ۴ در ۴۰۰ متر دانشگاه تهران با ترکیب احمد اژدری، سید محمد مهدی تقی زاده، محمد رضا مرادی و محمد شفیع پارسا به مدال نقره رسید و با رکورد ۴۳.۸۰ با اقتدار به مقام اول رسیدند. در ماده ۴۰۰ متر احمد اژدری با رکورد ۵۰.۶۰ مقام سوم را کسب کرد. در پرتاب نیزه امیرحسین معدندار با پرتاب ۴۲.۴۵ متر ششم شد. در پرش طول محمدرضا مرادی با رکورد ۶.۲۰ متر به مقام پنجم رسید و در پرش ارتفاع رضا بابا خانی با رکورد ۱.۷۰ به مقام پنجم رسید. این تیم با مربیگری وحید اسکندری پور و سرپرستی آرمان جبرائیلی در این رقابت‌ها هدایت شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و تندرستی، دانشگاه تهران با نام "پیشگامان پیشرفت" و با شعار "کوشش، ایثار و پیشرفت" در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور حضور دارد.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.