صدر نشینی کاروان ورزشی دانشگاه تهران در ۱۹ مرداد ماه – اصفهان

۲۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۶ کد : ۴۲۹۱۳ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۱۳۲
در ادامه مسابقات المپیاد ورزشی در اصفهان کاروان ورزشی دانشگاه تهران در پایان روز چهارم رقابت‌ها صدر نشین شد.
صدر نشینی کاروان ورزشی دانشگاه تهران در ۱۹ مرداد ماه – اصفهان

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و تندستی، در ادامه  مسابقات المپیاد ورزشی در اصفهان کاروان ورزشی دانشگاه تهران در پایان روز چهارم رقابت‌ها با کسب 8 مدارل طلا، 5 مدال نقره و 5 مدال برنز با  192امتیاز ضمن فاصله بسیار فاحش از تیم دوم، در صدر جدول قرار دارد.

والیبالیست‌های پسر دانشگاه تهران در دومین بازی در مقابل تیم دانشگاه کاشان به پیروزی رسیدند. تیم والیبال دانشگاه تهران با نتیجه ۲_ ۱ مقابل دانشگاه کاشان به برتری رسید. بلند قامتان دانشگاه تهران روز شنبه ۲۰ مرداد ساعت ۹ صبح به مصاف دانشگاه ملی مهارت مازندران می روند.

تیم بدمینتون دانشگاه تهران به  مرحله نیمه نهایی مسابقات رسید. تیم دونفره دانشگاه تهران با ترکیب محمد جواد غریب و علی اصغر صابریان با نتیجه ۲-۰ از سد دانشگاه سمنان عبور کرد. سرپرستی تیم با مجتبی ابراهیمی ورکیانی و مربیگری با  عرفان شاه حسینی است.

طلایی ترین مدال تیمی کاروان ورزشی دانشجویان دانشگاه تهران از آنِ  دخترانِ  تنیسور  شد. راکت به دستان چابک دانشگاه تهرانی انواع مدال‌های رنگارنگ این رشته را در تیمی، دوبل و انفرادی با اقتدار تصاحب کردند. در تیمی یگانه شاوردی، شایسته باقری فرد، کیانا قصری و آنا کشیشی مدال طلای مسابقات را بر گردن آویختند. در  دوبل کیانا قصری و یگانه شاوردی با کسب مدال نقره باز هم  اقتدار خود را ثابت کردند.  عنوان سوم مشترک انفرادی  ازآن شایسته باقری فرد و  کیانا قصری شد. بدین ترتیب دختران تنیسور پررنگ ترین روز کاروان دانشگاه را با اقتدار رقم زدند و  باعث صعود چندپله ای کاروان دختران در جدول امتیازات شدند. مربی تیم مریم معظمی علیشاه، مسئول رشته  بهناز صالح آبادی و دستیار سرپرست فاطمه عادلی منش

هستند در این مسابقات تیم را همراهی می‌کنند. در مراسم اهدای مدال، مدیرکل ورزش و تندرستی دانشگاه تهران، مدالها را توزیع نمودند و  یادبود ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران را تقدیم ناظرفنی فدراسیون تنیس روی میز سرکار خانم سیمالیموچی کردند.

دختران والیبالیست دانشگاه تهران در یک قدمی فینال قرار گرفتند. دختران والیبالیست دانشگاه تهران با نتیجه دو بر صفر تیم دانشگاه تبریز را نیز به زانو در آوردند و به یک چهارم راه یافتند. مربی مریم سرمست و سرپرستی تیم بر عهده الهام بهرامی است.

دختران بسکتبالیست دانشگاه تهران برابر دانشگاه ملی مهارت کرمان با نتیجه ۴۳ بر ۱۴ به پیروزی آسان و به یک هشتم نهایی دست یافتند. سرمربی این تیم را سوسن فتحی و مربیگری ندا مومن بر عهده دارند. همچنین سرپرستی تیم بر عهده الیا صابرشیران است.

تیم هندبال پسران دانشگاه تهران خوش درخشید. تیم هندبال دانشگاه تهران در دومین بازی خود مقابل تیم دانشگاه ملی آذرباییجان با نتیجه ۲۸_ ۲۵ به برتری رسید. سرپرستی تیم را کیوان شکری و مربیگری تیم بر عهده حسین رجبی است.

در تیم تنیس روی میز پسران، امیرحسین آدمی نژاد بازیکن آینده دار تنیس روی میز تیم دانشگاه تهران به مقام سوم رسید. در جریان مسابقات انفرادی امیرحسین آدمی‌نژاد پس از غلبه بر حریفان خود در نیمه نهایی به حریف ملی پوش خود در رقابتی نزدیک بازی را واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

دو میدانی کاران پسر دانشگاه تهران در روز آخر گل کاشتند.در چهارمین روز از رقابت های دومیدانی محمد آمره (قهرمان قهرمانان دانشجویان ایران)  با مجموع امتیاز ۴۵۱۶ به مدال طلا دهگانه رسید.حسین فلاح در پرش سه گام با رکورد ۱۳.۲۰ به مدال نقره رسید. امین سقایی دهکردی در ۳۰۰۰ متر با مانع با رکورد ۱۰:۳۹ به مدال نقره رسید. تیم ۴ در ۴۰۰ متر دانشگاه تهران با ترکیب احمد اژدری، سید محمد مهدی تقی زاده، محمد رضا مرادی و محمد شفیع پارسا به مدال نقره رسید.سرپرست تیم آرمان جبرائیلی و مربی وحید اسکندری تیم را هدایت می کنند.

کاروان دانشگاه تهران با نام "پیشگامان پیشرفت" و با شعار "کوشش، ایثار و پیشرفت" در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور سال 1403 حضور دارد.

 

گزارش تیم هندبال

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.