بردهای شیرین پسران دانشگاه تهران در شانزدهمین المپیاد ورزشی کشور

۱۸ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۸ کد : ۴۲۸۹۳ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۵۷
بردهای شیرین پسران دانشگاه در اولین روز از حضور در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی کشور در دانشگاه اصفهان - ۱۷ مرداد ماه کام خانواده دانشگاه تهران را شیرین کرد.
بردهای شیرین پسران دانشگاه تهران در شانزدهمین المپیاد ورزشی کشور

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و تندرستی، بردهای شیرین پسران دانشگاه در اولین روز از حضور در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی کشور در دانشگاه اصفهان - 17 مرداد ماه، کام خانواده دانشگاه تهران را شیرین کرد.

 تیم تنیس روی میز پسران دانشگاه تهران با کسب دو برد مقابل دانشگاه های بیرجند و بوعلی همدان مقتدرانه به عنوان صدرنشین گروه به دور بعدی مسابقات راه یافت. ورزشکاران تیم؛ محمد امین حنطه، امیرحسین آدمی نژاد، امیرعلی آدمی نژاد، احمدرضا خاکی با مربیگری صالح ملکی و سرپرستی کیوان شکری هدایت می‌شوند.

دو‌ و میدانی کاران دانشگاه تهران خوش درخشیدند.  در ماده دوی 100 متر، سید محمد مهدی تقی زاده با رکورد 10/8به مقام نخست رسید. در ماده پرتاب نیزه، حسین فلاح نیز  با رکورد 3 متر و 50 موفق به کسب مدال طلا شد. در ماده پرتاب چکش، دانش زمانی با پرتاب 27 متری مقام پنجم را کسب کرد. همچنین در ماده دوی 100 متر، محمد شفیع پارسا نیز با رکورد 11/4 به مقام پنجمی نائل شد. امین سقائی نیز در ماده 5 هزار متر، با رکورد 17:01.6 به مقام پنجمی رسید.

همچنین در نخستین روز از شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور، محمد علی خسروی تکواندوکار دانشگاه تهران صاحب مدال برنز شد.

تیم ووشو نیز؛ در اوزان 52- و 90+ در بخش ساندا، مدال‌های نقره و برنز را دریافت کردند.

کاروان ورزشی پسران دانشگاه تهران با نام «پیشگامان پیشرفت» و با شعار «کوشش، ایثار، پیشرفت» در این دوره از مسابقات در 15 رشته ورزشی حضور دارند.

بدرقه تیم والیبال و برد قاطع در اولین مسابقه

تنیس روی میز

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.