افتخارآفرینی دختران دانشگاه در دومین روز از حضور در المپیاد کشوری

۱۸ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۰ کد : ۴۲۸۹۲ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۴۳
افتخارآفرینی دختران دانشگاه در دومین روز از حضور در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور در مرداد ماه ۱۴۰۳ - اصفهان
افتخارآفرینی دختران دانشگاه در دومین روز از حضور در المپیاد کشوری

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و تندرستی، افتخارآفرینی دختران دانشگاه در دومین روز از حضور در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان 17 مرداد ماه پرتوان و با انرژی ادامه دارد.

تیم والیبال با حضور ورزشکاران سها ابوالحسنی، زهرا صالحی، الهه سادات موسوی، زهرا ترابی، نگین رضائیان، لیلا معینی، مبینا سجادی، زهرا اکبری، فاطمه درجی، یگانه علی آبادی، مطهره علی عرب، صالحه قوی اندام،  با مربیگری مریم سرمست و به سرپرستی الهام بهرامی؛ با دانشگاه غیرانتفاعی راغب اصفهان مسابقه داده و با نتیجه دو برصفر به پیروزی دست یافت.

تیم تکواندو با مربیگری معصومه حجتی فرید و سرپرستی خانم عیسایی حضور داشتند که ورزشکار دختر دانشگاه تهران راحله زینالی سه بازی انجام داد. بازی اول در راند اول  با نتیجه ۱۲ برصفر برنده و در راند دوم با نتیجه ۱۲ برصفر ورزشکار دانشگاه خوزستان را بطور قاطع شکست داد. راحله زینالی در بازی دوم خود با نماینده دانشگاه شیراز روبرو میشود و در راند اول او را ۹ بر ۳ می برد و در راند دوم، ۱۲ بر ۷ برنده می شود. خانم زینالی در بازی سوم خود که مقابل حریف دانشگاه رجا قرار می گیرد، بازی را در راند اول مساوی و راند دوم با نتیجه ۷ بر ۲ واگذار می کند و به مدال نقره در وزن دو منهای ۴۹ کیلوگرم دست می یابد و نتایج تیم تکواندو؛ مقام اول دانشگاه رجا، مقام دوم راحله زینالی دانشگاه تهران و مقام سوم مشترک دانشگاه تبریز - دانشگاه زند شیراز ثبت می‌شود.

تیم تنیس روی میز با نفرات؛ یگانه شاوردی، شایسته باقری فر، کیانا قصری، آنا کشیشی، با مربیگری مریم معظمی و سرپرستی فاطمه عادلی منش با دانشگاه باهنر کرمان بازی کرد با برد این تیم به فینال دست یافت.  در فینال با دانشگاه زند شیراز بازی کرد و به قهرمانی رسید و

در مسابقه تیمی ورزشکاران مدال خوشرنگ طلایی را بر گردن آویختند و در ادامه مسابقات 18 مرداد، تنیس بازان انفرادی دانشگاه تهران به رقابت خواهند پرداخت.

تیم بسکتبال دختران با بازیکنان؛ نرگس براری، یاسمین نوروزی، راحیل ظاهری، الیا صابرشیران، ساناز زنجیردار، مائده سفیدکار، نگار نوروزی، نازنین پیرنیا، فرزانه دیهیم جو، دل افروز صادقی، صبا بلوری فرد، آیدا مخدومی، با مربیگری سوسن فتحی و سرپرستی الیا صابرشیران و ندا مومن حضور یافت. تیم دانشگاه تهران با دانشگاه بوعلی همدان طی رقابت و امتیاز ۲۸ بر ۴۹ به نفع بوعلی همدان مسابقه را واگذار کرد.

تیم شنا تا به امروز مقام سوم در 50×4 متر مختلط تیمی  را با ورزشکاران؛ سلین میرزاییان، مبینا قاسمی، روژان اللهی، سیده یاسمین سیدعلیزاده، با مربیگری دکتر سپیده لطیفی، و سرپرستی مهدیه شبانی کسب کرده است. و تا این لحظه دانشگاه تهران مقام اول، دانشگاه شیراز مقام دوم  و دانشگاه امیرکبیر مقام سوم را کسب کرده اند.

کاروان ورزشی دختران دانشگاه تهران با نام «پیشگامان پیشرفت» و با شعار «کوشش، ایثار، پیشرفت» در این دوره از مسابقات در ۱۳ رشته ورزشی حضور دارند.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.