قهرمانی تیم فوتبال دانشجویان دانشگاه تهران در مسابقات دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور- دانشگاه صنعتی شاهرود

۰۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۰ کد : ۴۲۷۴۷ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۲۵۴
قهرمانی تیم فوتبال دانشجویان دانشگاه تهران در مسابقات دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور - به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود
قهرمانی تیم فوتبال دانشجویان دانشگاه تهران در مسابقات دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور- دانشگاه صنعتی شاهرود

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و تندرستی، مسابقات فوتبال قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با حضور 8 تیم برتر دانشگاه های سراسر کشور از تاریخ 30 تیر لغایت 5 مرداد ماه 1403 به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.

در دور مقدماتی مسابقات، تیم‌ها در 2 گروه به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند و پس از آن دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهید بهشتی از گروه دوم و دانشگاه تهران و دانشگاه شیراز از گروه اول به دور نیمه نهایی راه یافتند. در این مرحله دانشگاه تهران پس از تساوی ۲ بر ۲ با تیم فردوسی مشهد، در ضربات پنالتی ۴ بر ۳ از سد این تیم گذشت و به دیدار پایانی راه یافت.

در دیدار دیگر نیمه نهایی نیز تیم فوتبال دانشگاه شهید بهشتی با برتری ۱ بر ۰ از سد تیم دانشگاه شیراز گذشت و به دیدار پایانی راه یافت.

بدین ترتیب دو تیم دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی به دیدار پایانی راه یافتند. در دیدار پایانی با وجود حملات متعدد و بازی زیبا و چشم نواز دانشگاه تهران بازی در وقت قانونی با تساوی بدون گل پایان یافت. در ادامه، در ضربات پنالتی تیم دانشگاه تهران با درخشش دروازبان خود سیوان خیرآبادی ۴ بر ۱ به برتری دست یافت و قهرمان فوتبال دانشگاه های کشور شد.

گفتنی است؛ تیم دانشگاه تهران با به ثمر رساندن ۹ گل، بهترین خط حمله مسابقات را نیز از آن خود کرد و همچنین سیوان خیرآبادی دروازه‌بان شایسته دانشگاه تهران با مهار ۵ پنالتی به عنوان بهترین دروازه‌بان دانشگاه‌های کشور انتخاب شد .

  اسامی بازیکنان شایسته دانشگاه تهران به شرح زیر است:

سیوان خیر آبادی، سعید عاشوری، امیر حسین جعفری، علیرضا شیخی کن کت، عرفان تکلو، علی قره خانی، امیر حسین قربان زاده، محمد علینژاد، رسول آق بندی، صالح خوانساری وحید، محسن فرهادی بابادی، حمید رضا هزاوه، محمد مهدی یار علی، سعید خانی و عرفان قاری

پشتیبانی : متین پاکزاد

پزشکیار : علیرضا ترخان

مربی : محمود روستایی

سرمربی : محمد غضبان

مدیر فنی: فرشاد کرمی

سرپرست : کیوان شکری


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.