نشست و همفکری همکاران اداره کل ورزش و تندرستی دانشگاه با معاون فرهنگی دانشگاه

۳۱ تیر ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۱ کد : ۴۲۶۹۵ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۴۲
جلسه نشست و همفکری همکاران اداره کل ورزش و تندرستی دانشگاه با معاون فرهنگی دانشگاه در خصوص شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی کشور
نشست و همفکری همکاران اداره کل ورزش و تندرستی دانشگاه با معاون فرهنگی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و تندرستی، جلسه نشست و همفکری همکاران اداره کل ورزش و تندرستی دانشگاه با معاون فرهنگی دانشگاه در خصوص شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر سراسر کشور برگزار شد.

دکتر نوری مدیرکل ورزش و تندرستی دانشگاه ضمن معرفی مسئولین و سرپرستان شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی  کشور، توضیحاتی در خصوص وضعیت تیم‌های ورزشی و نحوه ایجاد کمیته‌های اجرایی ارائه نمود. دکتر نوری همچنین یادآوری نمود برای اوقات فراغت ورزشکاران کمیته فرهنگی کاروان شانزدهمین المپیاد، برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده‌اند.

در ادامه دکتر شهبازی، معاون فرهنگی دانشگاه ضمن تاکید بر اخلاق مدار بودن امور و رفتار جوانمردانه در مسابقات، از زحمات تمامی همکاران تقدیر و تشکر نموده و از همکاران خواستند گزارش امور جاری را با هماهنگی کامل ارائه دهند تا همکاران دانشگاه در جریان مسابقات قرار گیرند.


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.