غرفه اداره کل ورزش و تندرستی در آئین بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران

۱۳ تیر ۱۴۰۳ | ۱۵:۴۴ کد : ۴۲۴۵۵ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۵۰
غرفه اداره کل ورزش و تندرستی در آئین بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران در مصلی دانشگاه تهران
غرفه اداره کل ورزش و تندرستی در آئین بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و تندرستی، سه شنبه 12 تیر ماه مراسم  آئین بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران در مصلی دانشگاه تهران برگزار شد.

به دلیل اهمیت ورزش و سلامت، غرفه اداره کل ورزش و تندرستی در این مراسم ایجاد شد تا همکاران این اداره کل در خصوص خدمات خود به عزیزان دانشگاهی توضیحات لازم را ارائه کنند.

رئیس دانشگاه تهران در اجتماع ۳ هزار نفری دانشگاهیان گفت: همانطور که رهبر عزیزمان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، دانشگاه تمدن‌ساز را محور تمدن نوین اسلامی قلمداد می‌کنند، دانشگاه تهران با عنایت به مصوبه‌ای که یونسکو در سال ۲۰۱۷ میلادی داشت و ایرانیان را صاحب قدیمی‌ترین نهاد علم در دنیا به نام دانشگاه جندی‌شاپور شناخت، شورای عالی انقلاب فرهنگی هم دانشگاه تهران را به عنوان نماد آموزش عالی ایران، میراث‌دار این تاریخ دانست.

همچنین طی مصاحبه‌ای در غرفه ورزش، دکتر نوری مدیرکل ورزش و تندرستی دانشگاه اظهار داشت؛ ترویج روح همدلی، صمیمیت و مشارکت در فعالیت های ورزشی، موجب ترغیب دانشجویان و کارکنان به ورزش حرفه ای در کنار توسعه ورزش همگانی خواهد شد و به طبع آن تربیت نسل جوان برای کشوری آباد و با ایمان حاصل این عزم عمومی است. با تکیه بر روحیه تعاون و ترویج برنامه‌های فرهنگی باید زمینه‌ای فراهم شود برای بهره وری هر چه بیشتر دانشجویان و کارکنان از ورزش و همچنین غنی سازی بهینه اوقات فراغت دانشجویان و کارکنان.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.