گزارش کارگاه مدیریت اماکن، تأسیسات و تجهیزات ورزشی (دوره پیشرفته)

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۷:۲۸ کد : ۴۲۰۱۵ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۵۳
گزارش کارگاه مدیریت اماکن، تأسیسات و تجهیزات ورزشی (دوره پیشرفته) - هیات ورزش‌های دانشگاهی استان تهران
گزارش کارگاه مدیریت اماکن، تأسیسات و تجهیزات ورزشی  (دوره پیشرفته)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی، کارگاه مدیریت اماکن، تأسیسات و تجهیزات ورزشی از طرف دبیرخانه هیات ورزش‌های دانشگاهی استان تهران و دبیرخانه منطقه یک در تالار امیرکبیر ساختمان معاونت فرهنگی دانشگاه تهران برگزار شد. دکتر جلالی فراهانی استاد دانشگاه تهران و مدرس این دوره در خصوص مواردی از قبیل؛ هزینه‌های تعمیر و نگهداری اماکن، استانداردهای بهره وری از اماکن، مدیریت کارکنان در اماکن، برنامه ریزی و بازاریابی اماکن، توجه به نکات حقوقی اماکن، بررسی مسائل بهداشتی و فرهنگی اماکن، تفاوت مراکز با مدیریت سنتی و پیشرفته در اماکن ورزشی به نکات کاربردی و علمی اشاره کردند.

دانشیار و مدرس دوره یادآوری کردند؛ اهمیت این دوره آموزشی همزمان با اهمیت اجتماعی ورزش پیوسته افزایش پیدا می­کند. فعال بودن و ورزشی زندگی کردن هر روز بیشتر از روز قبل جزیی از روش زندگی بسیاری از اقشار جامعه خواهد شد. فعالیت­های ورزشی چه به صورت تفریحی و چه به صورت قهرمانی در اماکن ورزشی صورت می­پذیرند. ایمنی، امنیت و بهداشت اماکن ورزشی و در کنار آن کیفیت مناسب تاسیسات و تجهیزات ورزشی مورد استفاده، نقش بسیار مهمی در رضایت مندی استفاده کنندگان (مشتریان) دارد.

از سوی دیگر؛ رضایت مندی مشتریان به نوبه خود باعث ترغیب دیگر افراد  به ورزش است.

این کارگاه  با حضور مدیران و کارشناسان ورزشی از ساعت 8:30 الی 11 روز دوشنبه به تاریخ 21/03/1403 در تالار امیرکبیر دانشگاه تهران برگزار گردید.

فایل PDF کارگاه


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.