ایران تسلیت

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۹ کد : ۴۱۶۸۳ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۵۷
 تاریخ از شهید سید ابراهیم رئیسی به عنوان شهید راه مدیریت جهادی، گفتمان عدالت‌‌خواهی و تلاش برای محرومیت‌زدایی و برافراشتن پرافتخارتر پرچم اسلام نام خواهد برد.
ایران تسلیت

 تاریخ از شهید سید ابراهیم رئیسی به عنوان شهید راه مدیریت جهادی، گفتمان عدالت‌‌خواهی و تلاش برای محرومیت‌زدایی و برافراشتن پرافتخارتر پرچم اسلام نام خواهد برد. بدینوسیله ضمن عرض تسلیت شهادت جانسوز رئیس‌جمهور محبوب و مردمی کشورمان حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان خدوم ایشان بویژه آیت الله سید محمدعلی آل هاشم، دکتر حسین امیرعبداللهیان، دکتر مالک رحمتی و سردار سید مهدی موسوی، این ضایعه را به ساحت مقدس حضرت بقیّة الله الأعظم ارواحنا فداه، رهبر عزیزمان حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، دانشگاهیان، مردم قدرشناس ایران و خانواده‌های معزز این شهدای بزرگوار بویژه همکار محترم دانشگاهی سرکار خانم دکتر علم‌الهدی تسلیت عرض نموده و با استعانت از درگاه حق تعالی برای اعطای درجات عالی به این شهدای عزیز، از درگاه ایزد منان برای ایشان آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز و مردم شریف ایران صبر جزیل و شکیبایی مسئلت داریم.


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.