حضور دختران دانشگاه تهران در مسابقات لیگ برتر کشور - تنیس روی میز دختران

۲۶ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۵ کد : ۴۰۵۰۲ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۱۲۶
حضور دختران دانشگاه تهران در مسابقات لیگ برتر کشور - تنیس روی میز دختران
حضور دختران  دانشگاه تهران در مسابقات لیگ برتر کشور - تنیس روی میز دختران

به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آکادمی احتشام زاده ورزشگاه انقلاب تهران میزبان دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز بانوان ایران بود. در لیگ برتر امسال ۹۰ پینگ پنگ باز در غالب ۹ تیم با هم رقابت کردند.

این مسابقات در دور اول به میزبانی خانه تنیس روی میز اصفهان در بهمن ماه سال جاری برگزار شد که نتایج خوب تیمی حاصل شد. حضور تیم‌های مختلف  در لیگ‌های کشوری و آزمون و خطاها تیم دانشگاه تهران با بهترین تیم‌های کشور فرصت مناسبی است تا دانشجویان و تیم‌های دانشجویی دانشگاه تهران وضعیت تیم خود را ارزیابی کنند. حضور در این مسابقات موفقیت دانشجویان دانشگاه تهران در المپیادهای کشوری را دو چندان خواهد کرد.

این دور از رقابت‌ها از۱۵ لغایت ۱۹ اسفند در سالن پینگ‌پنگ امیر احتشام زاده فدراسیون تنیس روی میز مجموعه انقلاب برگزار شد. همچنین در این دوره از رقابت‌ها بانوان داور بین المللی ایران قضاوت مسابقات را بر عهده داشتند.

ترکیب نفرات تیم دانشگاه تهران:

 شایسته باقری فرد، آنا کشیشی، یگانه شاوردی، کیاناقصری، مبینا اصلانی، زهرازرگرانی، وانیا یاوری، الینا منصف و نادیا عابد بودند.

 مربی:  پارمیدا نظری

 مسئول رشته وسرپرست: بهناز صالح آبادی


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.