تقدیر از دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه برتر ورزش قهرمانی کشور

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۶ کد : ۴۰۳۶۳ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۲۵۵
تقدیر از دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه برتر ورزش قهرمانی در پنجاه‌ و سومین نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور
تقدیر از دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه برتر ورزش قهرمانی کشور

به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه تهران، در پایان پنجاه‌ و سومین نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر رضا نوری مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه تهران، لوح برتری در ورزش قهرمانی را در پنجاه‌وسومین نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه‌های کشور از رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دریافت کرد.

در این مراسم که روز چهارشنبه  16 اسفند ماه برگزار شد، دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه تهران را به عنوان دانشگاه برتر در حوزه ورزش قهرمانی معرفی کرد.

دکترنوری مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه تهران گفت: بر اساس ارزیابی‌های به‌عمل‌آمده توسط اداره کل تربیت ‌بدنی سازمان امور دانشجویان؛ اداره کل تربیت ‌بدنی دانشگاه تهران در شاخص‌هایی همچون تعداد اعزام‌ها و تعداد مقام‌های کسب‌شده و درخشش دانشگاه تهران در المپیادهای قهرمانی کشور شامل؛ پانزدهمین المپیاد، المپیاد شاهد و ایثارگر، المپیاد همگانی، المپیاد دانشجویان بین الملل و المپیاد ساحلی، و همچنین فعالیت اداره کل تربیت‌ بدنی در جشنواره های درون دانشگاهی و دانشگاه های منطقه یک حائز این مقام شد.

کسب این موفقیت را به جامعه دانشگاهی دانشگاه تهران، اعم از دانشجویان، اساتید، کارمندان، مربیان، سرپرستان، ورزشکاران و همکاران اداره کل تربیت بدنی دانشگاه تهران، تبریک عرض می کنیم.


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.