برگزاری مسابقات شطرنج پسران گرامیداشت روز دانشجو به میزبانی دانشگاه تهران - هیئت استان تهران فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی

۰۲ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۶ کد : ۳۸۷۲۶ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۴۵
گزارش برگزاری مسابقات شطرنج پسران گرامیداشت روز دانشجو به میزبانی دانشگاه تهران از سری مسابقات هیئت استان تهران فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی
برگزاری مسابقات شطرنج پسران گرامیداشت روز دانشجو به میزبانی دانشگاه تهران - هیئت استان تهران فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی؛ مسابقات شطرنج دانشجویان پسر دانشگاه های استان تهران گرامیداشت روز دانشجو برگزار شد.

 این دوره از مسابقات شطرنج به همت هیات ورزش های دانشگاهی استان تهران و به میزبانی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه تهران روز چهارشنبه 29 آذر ماه سال جاری برگزار شد.

 در این رویداد ورزشی دانشجویان از دانشگاه های دولتی، آزاد، علمی کاربردی، پیام نور، علوم پزشکی و غیرانتفاعی، حضور داشتند و ‌مسابقات صبح روز چهارشنبه در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران شروع شد.

 ۳۴ دانشجو از ۵ دانشگاه در ۷ دور به روش سوئیس انفرادی تیمی با هم به رقابت پرداختند. در پایان امیرمحمد آزادی از دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان قهرمانی دست یافت و امیرحسین کاشفی و فربد متقی از دانشگاه جامع علمی کاربردی دوم و سوم شدند.

اعضا تیم‌ اصلی دانشگاه تهران که ‌خود را برای مسابقات منطقه ای آماده می کنند با نظر مربی تیم در این رویداد حضور پیدا نکردند.

سرپرست و مسئول رشته: محمد ابراهیم زاده

 

.

.

.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.