پیام تبریک دکتر نوری مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه به مناسبت روز دانشجو و تشریح برنامه‌های متنوع ورزشی برای خانواده دانشگاه تهران

۱۵ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۹ کد : ۳۸۳۵۴ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۸۶
پیام تبریک دکتر نوری مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه به مناسبت روز دانشجو و تشریح برنامه‌های متنوع ورزشی برای خانواده دانشگاه تهران (همکاران و دانشجویان عزیز) به نقل از خبرگزاری معاونت فرهنگی دانشگاه
پیام تبریک دکتر نوری مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه به مناسبت روز دانشجو و تشریح برنامه‌های متنوع ورزشی برای خانواده دانشگاه تهران

دکتر رضا نوری مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه تهران در گفتگو با روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران ضمن تبریک روز دانشجو و توسعه خدمات برای این نسل مستعد و متخصص، درباره رویدادهای ورزشی دانشگاه در پاییز و زمستان اظهار کرد: اداره کل تربیت بدنی در راستای تقویت و بهبود سلامت جسم و جان خانواده دانشگاه (همکاران و دانشجویان عزیز)، اقدامات و برنامه‌های متعددی را تا پایان سال برنامه ریزی کرده است. دکتر نوری با بیان اینکه اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی برای دانشجویان و کارکنان همواره از اولویت‌های اداره کل تربیت بدنی بوده است، بیان کرد؛ برگزاری بیستمین جشنواره فرهنگی ورزشی دانشگاه تهران امسال با نام دانشجویان شهید مزین شده است.

وی ادامه داد: به جهت توسعه سلامت و شادابی دانشجویان عزیز، اولین دوره استعدادیابی در ورزش‌های انفرادی در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و این طرح بزرگ در رشته‌های دومیدانی، تنیس روی میز، شنا، ژیمناستیک، بندمینتون و ورزش‌های رزمی در دو بخش دختران و پسران هدف گذاری شده است.  ایشان، با اشاره به اینکه بیستمین المپیاد درون دانشگاهی دانشگاه تهران در 13 رشته ویژه دختران و ۱۵ رشته ویژه پسران برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات از روز ۴ آذر ماه آغاز و تا هفته آخر اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه بیان کرد: برای اولین بار رشته‌های تیمی مانند والیبال، فوتبال، بسکتبال و هندبال به صورت لیگ برگزار می‌شود، تا دانشجویان بهانه‌های بیشتری برای حضور در عرصه‌های ورزشی داشته باشند. از سوی دیگر در حوزه ورزش‌های‌ زورخانه‌ای و پهلوانی برای توسعه ورزش سنتی کشورمان برنامه ریزی شده است. اولین دوره مسابقات کشتی پهلوانی در اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه تهران برگزار شد، و دومین دوره مسابقات کشتی پهلوانی به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو در سطح دانشگاه‌های استان تهران برگزار خواهد شد. همچنین اولین طرح استعدادیابی ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای را نیز در برنامه خواهیم داشت.

 دکتر نوری اشاره کرد؛ برای جذب گروه‌های متفاوت از دانشجویان به ورزش اقدام شده است، به این جهت راه‌اندازی لیگ بازی‌های رایانه‌ای در دست اقدام است و هفته آخر آذر ماه سال جاری به این موضوع اختصاص دارد و این مسابقات با حضور دانشجویان برگزار خواهد شد.


( ۳ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.