اردوی دو روزه علمی - فرهنگی ورزشی ویژه دانشجویان دانشگاه تهران

۰۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۰ کد : ۳۸۱۸۰ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۵۳
اردوی دو روزه علمی - فرهنگی ورزشی ویژه دانشجویان دانشگاه تهران به پردیس علم و فناوری شهید چمران برگزار شد
اردوی دو روزه علمی - فرهنگی ورزشی ویژه دانشجویان دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی؛ این اردو روزهای پنجشنبه  و جمعه دوم و سوم آذرماه به عنوان اولین اعزام اردوی علمی - فرهنگی ورزشی ویژه دانشجویان دانشگاه تهران به پردیس علم و فناوری شهید چمران (اشتهارد کرج) اجرا شد. دانشجویان حاضر دراین اردو نزدیک به ۵۰ نفر در رشته‌های مختلف بودند.

طی حرکت به پردیس بازدید از شهر صنعتی کوثر که در مسیر کاروان بود انجام شد. بعد از اسکان در پردیس دانشجویان به گروه‌های مختلف تقسیم شدند. گروهی تحت نظر مربی تیم ملی فوتسال دانشجویان جناب آقای حیدریان، به بازی فوتسال پرداختند و گروهی با همراهی دکتر حسینی ریاست پردیس و دکتر سلیمانی معاونت دانشجویی دانشکده علوم اجتماعی برای بازدید از یکی از مکان‌های تاریخی و دیدنی اشتهارد به نام دستکند اعزام شدند.

همچنین؛ آموزش پدل توسط مربی این رشته آقای غلام حسین پور،  برای دانشجویان در نظر گرفته شد. در کنار موارد یاد شده دانشجویان از ورزش‌های همگانی مانند تنیس روی میز، فوتبال دستی،  بدمینتون و بازیهای رایانه‌ای ایکس باکس استفاده کردند.

تیم اعزامی اداره کل تربیت بدنی از کادرمحترم اجرایی پردیس علم و فناوری شهید چمران تقدیر و تشکر نموده و برای همکاران دلسوز مجموعه در تمام عرصه‌های زندگی آرزوی موفقیت و بهروزی می‌نماید.


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.