کسب مقام سوم بدمینتون دانشجویان جهان(کاروان اعزامی دانشگاه تهران)

تعداد بازدید:۳۲۸
فستیوال بین المللی ورزش های دانشگاهی روسیه - ۲۰۲۳
کسب مقام سوم بدمینتون دانشجویان جهان(کاروان اعزامی دانشگاه تهران)

به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی؛ تیم بدمینتون دختران دانشگاه تهران (اعزامی دانشگاه تهران)  که در جمع 8 تیم برتر مسابقات جهانی روسیه 2023 قرار گرفته بود، در بخش انفرادی مقام سوم جهان را کسب نمود.

رومینا تاجیک دانشجوی بدمینتون باز عضو تیم ملی ایران در رقابتی نفس گیر، در بازی با جیناجی هان دانشجوی بازیکن چینی از دانشگاه تربیت بدنی پکن با نتیجه صفر_۲ بازی را به حریف خود واگذار کرد و از رسیدن به مرحله فینال باز ماند و به مقام سوم این رقابت ها دست یافت.

تیم بدمینتون دانشجویان دختر و پسر کشورمان با شش بازیکن در این رقابت‌ها عازم این مسابقات شدند. بنابراین گزارش تیم بدمینتون دانشگاه فردوسی مشهد در بخش پسران با ترکیب امیرحسین حسنی، محمد زرچی و نیما رستم پور به مربیگری نیکزاد شیری در این مسابقات شرکت کرد، و در بخش دختران تیم دانشگاه تهران با ترکیب نسیم صفایی، رومینا تاجیک و یگانه کرمانی به مربیگری بهاره محمودیه چم پیری در این رقابتها حضور یافتند. دکتر شهزاد طهماسبی بروجنی سرپرستی این تیم ها را بر عهده داشتند.

زمان برگزاری فستیوال بین المللی ورزش‌های دانشگاهی یکاترینبورگ روسیه از ۱۹ تا ۳۱ آگوست 2023 مطابق با ۲۸ مرداد الی ۹ شهریور ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.


( ۳ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.