بدرقه تیم‌های ملی فوتسال و بدمینتون در قالب کاروان ورزشی دانشگاه تهران - یکاترینبورگ ۲۰۲۳

۲۹ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۰ کد : ۳۶۲۷۸ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۸۲
مراسم بدرقه تیم‌های ملی فوتسال و بدمینتون دانشجویان در قالب کاروان ورزشی دانشگاه تهران برای حضور در مسابقات جهانی ورزش‌های دانشگاهی روسیه – یکاترینبورگ ۲۰۲۳ در باشگاه دانشگاه تهران برگزار شد.
بدرقه تیم‌های ملی فوتسال و بدمینتون در قالب کاروان ورزشی دانشگاه تهران - یکاترینبورگ ۲۰۲۳

مراسم بدرقه تیم‌های ملی فوتسال و بدمینتون در قالب کاروان ورزشی دانشگاه تهران برای حضور در مسابقات جهانی ورزش‌های دانشگاهی روسیه یکاترینبورگ 2023 در باشگاه دانشگاه تهران برگزار شد.

این مراسم با حضور مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه تهران مورخ 25/05/1402 ساعت 14 برگزار گردید.

دکتر نوری در این مراسم تجربیات گذشته را یادآوری کردند و اشاره کردند ورزشکاران همواره با منش پهاوانی و تاسی به مولای متقیان امیرالمومنین حضرت علی (ع) در میادین بین المللی حضور پیدا می کنند و اخلاق ورزشی از جمله بازی جوانمردانه را سرمشق خود دارند. نظم و انضباط تیمی از دیگر موارد مهم مورد اشاره بود. ایشان یادآور شدند، دانشگاه تهران نامی درخشان در مجامع بین المللی است و با شرکت در این رویدادها، دوستی و ارتباط بین دانشگاهی در سطح جهانی شکل می گیرد. در پایان ایشان برای ورزشکاران به عنوان نمایندگان دانشگاه تهران در کشور روسیه، همچنین برای تمامی تیم‌های حاضر در مراسم آرزوی موفقیت کردند.

تیم بدمینتون دانشجویان دختر و پسر کشورمان با شش بازیکن در این رقابتها عازم این مسابقات شدند. بنابراین گزارش تیم بدمینتون دانشگاه فردوسی مشهد در بخش پسران با ترکیب امیرحسین حسنی، محمد زرچی و نیما رستم پور به مربیگری نیکزاد شیری در این مسابقات شرکت خواهند کرد، و  در بخش دختران تیم دانشگاه تهران با ترکیب نسیم صفایی، رومینا تاجیک و یگانه کرمانی به مربیگری بهاره محمودیه چم پیری در این رقابتها حضور خواهند داشت. دکتر شهزاد طهماسبی بروجنی سرپرستی این تیم ها را بر عهده دارد.

همچنین؛ تیم فوتسال پسران دانشگاه تهران با 12 بازیکن در اولین دوره مسابقات فستیوال بین المللی ورزش های دانشگاهی روسیه شرکت می‌کنند. بنابراین گزارش سجاد سرباز، مرتضی محمودی، محمد جواد ضیاءالدینی دشتخاکی، مهدی گودرزی، بهزاد رسولی اوموئی، مهدی عبدالهی، حسین سبزی، سجاد عادلی پور، سینا اسدی، محمد یقین لو، جواد اکبرزاده و سجاد بخشیان کلاته رحمان به همراه محمد رضا حیدریان به عنوان سرمربی و سرپرستی دکتر ابراهیم فلاح در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

در این دوره از مسابقات یکاترینبورگ ورزشکاران در 14 رشته ورزشی ((بدمینتون، بسکتبال 3*3، بوکس، والیبال، جودو، فوتسال، تنیس روی میز، شنا، شیرجه، سامبو، کشتی، تنیس، تکواندو، ژیمناستیک)) رقابت می‌کنند و مسابقات در 6 ورزشگاه برگزار می‌شود.

بر همین اساس زمان برگزاری فستیوال بین المللی ورزش های دانشگاهی یکاترینبورگ از ۱۹ تا ۳۱ آگوست 2023 مطابق با ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ و ۹ شهریور ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.