مراسم بدرقه کاروان ورزشی دانشجویان اعزامی به چهارمین المپیاد شاهد و ایثارگر دانشجویان سراسر کشور

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۳۴ کد : ۳۶۰۴۵ خبر
تعداد بازدید:۶۰
مراسم بدرقه کاروان ورزشی دانشجویان اعزامی به چهارمین المپیاد شاهد و ایثارگر دانشجویان سراسر کشور

مراسم بدرقه کاروان ورزشی دانشجویان اعزامی به چهارمین المپیاد شاهد و ایثارگر دانشجویان سراسر کشور روز دوشنبه 9 مرداد ماه در اتاق شورای دفتر ریاست محترم دانشگاه  ساعت 11 برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور ریاست محترم دانشگاه، معاونین محترم فرهنگی و اجتماعی و دانشجویی، مدیرکل محترم شاهد و ایثارگر، مدیر کل محترم تربیت بدنی، رئیس محترم بسیج دانشگاه و هیات رئیسه دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. دانشجویان در چهارمین المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر در رشته های والیبال، بسکتبال، فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دو و میدانی، آمادگی جسمانی و هفت سنگ به رقابت خواهد پرداخت.

شعار چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، رفاقت در میدان و رقابت در ایثار «پاسداشت سردار شهید همدانی» است که به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار خواهد شد.

 کاروان دانشگاه تهران در چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و موسسات آموزش در بخش دختران (10 تا 17 مرداد ماه) در رشته های بدمینتون، شنا، دو و میدانی، بسکتبال سه نفره و والیبال، و در بخش پسران (19 تا 26 مرداد ماه) در رشته‌های تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، هفت سنگ، شنا، دو و میدانی و بسکتبال سه نفره  عازم همدان خواهد شد.


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.