جلسه کارشناسان ورزشی برای حضور در چهارمین المپیاد شاهد و ایثارگر

۲۸ تیر ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۰ کد : ۳۵۸۰۱ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۱۴۶
جلسه کارشناسان ورزشی برای حضور در چهارمین المپیاد شاهد و ایثارگر

دانشجویان ایثارگر (فرزند و همسر شهید، جاویدالاثر همسر و فرزند آزاده، جانباز، رزمنده، خواهر و برادر و نوادگان شهید و نوادگان جانباز) می‌توانند در رشته‌های مختلف ورزشی (فوتسال، والیبال، بسکتبال ۳ نفره، دو و میدانی، شنا، هفت‌سنگ، بدمینتون، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز) در دو بخش دختران و پسران شرکت نمایند.

کاروان دانشگاه تهران در چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و موسسات آموزش در بخش برای دختران در رشته های بدمینتون، شنا، دو و میدانی، بسکتبال سه نفره و والیبال، و در بخش پسران در رشته‌های تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، هفت سنگ، شنا، دو و میدانی و بسکتبال سه نفره  در مرداد ماه  1402 عازم همدان خواهد شد.

در این جلسه  اعضا در خصوص تمرینات ورزشی ورزشکاران، مدارک ثبت نامی ورزشکاران و لباس‌های ورزشی بحث و گفتگو کردند.

شعار چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، رفاقت در میدان و رقابت در ایثار «پاسداشت سردار شهید همدانی» است که به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار خواهد شد.

این مسابقات از بازه 10 مرداد تا 28 مرداد ادامه خواهد داشت.


( ۳ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.