اولین جشنواره ورزش دانشجویان کشور؛ گرامیداشت عید سعید غدیر خم ۱۴۰۲

تعداد بازدید:۲۸۱
این رویداد با حضور مسئولین هیات پاورلیفتینگ، هیات ورزش‌های دانشگاهی استان تهران، دانشگاه تهران و شهرداری تهران اجرا شد
اولین جشنواره ورزش دانشجویان کشور؛ گرامیداشت عید سعید غدیر خم ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه تهران روز جمعه 16 تیر ماه مصادف با عید سعید غدیر خم، اولین جشنواره ورزشی دانشجویان "گرامیداشت عید سعید غدیر خم"   را برگزار کرد. در این جشنواره که با استقبال بسیار پر شور  مخاطبان در دو بخش دانشجویان  و عموم مردم روبروشد، مسابقات حرفه‌ای و همگانی برگزار گردید.

 

در بخش حرفه‌ای مسابقات پاورلیفتینگ با حضور دانشجویان ورزشکار از دانشگاه‌های پنجگانه؛ وزارت عتف، وزارت بهداشت، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد ودانشگاه جامع علمی کاربردی در سالن شماره یک اداره کل تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد. این رقابت‌ها از صبح ساعت 10 شروع و تا ساعت 19:30  ادامه داشت، نوبت اول مسابقات برای وزن سبک و نیمه عصر رقابت بین سنگین وزن‌ها انجام شد و نتایج زیر حاصل شد:

وزن

رتبه

نام ونام خانوادگی

59 کیلو گرم

نفر اول

شروین شمسیتی

نفر دوم

محمد سروشی

66 کیلوگرم

نفر اول

بردیا عباس زاده

نفر دوم

مهدی شفیعی

74 کیلو گرم

نفر اول

ابوالفضل سیردانی

نفر دوم

داریوش شهبازی

نفر سوم

سیروان فتحی

نفر چهارم

آرش دوستی

83 کیلوگرم

نفر اول

مهدی حناچی

نفر دوم

پیمان خضراءی

نفر سوم

یحیی اشکاوند

نفر چهارم

محمدرضا جمشیدی

نفر پنجم

علیرضا شیخی

93 کیلوگرم

نفر اول

محمدمهدی لاله رنگ

نفر دوم

میلاد وفادار

نفر سوم

کیانوش گل پروران

نفر چهارم

ادریس گل پروران

نفر پنجم

آرمین تندپا

105 کیلوگرم

نفر اول

نفر دوم

نفر سوم

120 کیلوگرم

نفر اول

کوروش گل پروران

نفر دوم

سیدسجاد طیبی خواه

 

 

 

 

در بخش حرفه‌ای جشنواره برای رشته پاورلیفتینگ رقابت‌ها در 7 دسته برگزار شد، همچنین در بخش دانشجویان معلول، مقام اول پاور لیفتینگ دسته 74 کیلوگرم را محمدرضا عسگری کسب کرد.

در بخش عمومی و همگانی رشته های دارت و شطرنج برگزار شد که استقبال مردم در خیابان انقلاب بی سابقه بود. در این بخش که با حضور پرشور مردم در خیابان انقلاب، کنارگذر دانشگاه تهران اجرا گردید مسابقات پرتاب دارت، شطرنج انفرادی و شطرنج سیمولتانه اجرا گردید و به نفرات برتر مدال، حکم و دیگر جوایز اهدا شد.

تیم بخش عمومی که از ساعت 15 روز جمعه آغاز به کار کرد تا ساعت 23:30 در غرفه حضور داشتند و حضور پر شور مخاطبان همچنان ادامه داشت؛ اما به دلیل محدودیت حضور همکاران در این ساعت از شب، به اجبار می‌بایست غرفه ورزش به خود پایان میداد که غرفه تا ساعت 24 جمع آوری شد.

در این رویداد ورزشی، بیش از ۱۱۰ بازیکن از اقشار مختلف مردم شامل دانشجویان ۱۶ دانشگاه کشور، دانش آموزان، کارکنان دولت، کارگران و اتباع خارجی بخت خود را در مقابل استاد فدراسیون جهانی شطرنج امیرحسین کاشفی آزمودند و صحنه های زیبایی از رقابت ورزشی را به نمایش گذاشتند. استاد امیرحسین کاشفی که دانشجوی این مرکز می باشد در این رقابت ها بر هر ۱۱۰ نفر پیروز شد.

 این رویداد با حضور مسئولین هیات پاورلیفتینگ، هیات ورزش‌های دانشگاهی استان تهران، دانشگاه تهران و شهرداری تهران اجرا شد.

 

 

 


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.