جشن گلریزان ویژه آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار شد

تعداد بازدید:۲۷۳
جشن گلریزان ویژه آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد، با همکاری اداره کل تربیت بدنی و شهرداری منطقه شش در سالن ورزشهای پهلوانی و زورخانه‌ای دانشکده علوم ورزشی و تندرستی برگزار شد
جشن گلریزان ویژه آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار شد

جشن گلریزان ویژه آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد، با حضور مسئولین لشگری و کشوری، خیرین و پیشکسوتان ورزشی برگزار شد.

اداره کل تربیت بدنی دانشگاه تهران به واسطه مسئولیت اجتماعی خود و به مناسبت اعیاد خجسته قربان و غدیر (دهه ولایت)، با همکاری شهرداری منطقه 6 تهران بزرگ، بر اساس منویات مقام معظم رهبری در راستای اشاعه فرهنگ پهلوانی، جشن گلریزان برای آزادسازی زتدانیان جرائم غیر عمد را برگزار کرد.

در این مراسم؛ شهردار منطقه ۶ دکتر محمدی، معاون فرهنگی دانشگاه دکتر بهرامی، مدیرکل دفتر ریاست دکتر شهبازی، مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه دکتر نوری، سردار رویانیان، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، گروهی از بازاریان و قهرمانان ورزشی پیشکسوت حضور داشتند.

 

 

 

دکتر بهرامی در سخنرانی خود اشاره کردند که امروز بشریت نیازمند پایه های اخلاقی است و مرام پهلوانی، بخشش و گذشت باید در ورزش و فرهنگ ما بیش از پیش ریشه دار شود. همچنین تاکید کردند بر توسعه ورزش و فرهنگ سازی ورزش پهلوانی و اخوت در سرتاسر جامعه، زیرا از مسیر ورزش است ارتباط ها آسان‌تر شکل می‌گیرد.

بعد از اجرای ورزش باستانی توسط تیم منتخب تهران، در قسمت دوم برنامه گلریزان و اهدا هدایای نقدی برای آزادسازی زندانیان توسط پهلوان محمودی از پیشکسوتان ورزشی اجرا شد و مقادیر قابل توجهی وجه نقد جمع آوری گردید.

این مراسم در سالن ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای دانشکده علوم ورزشی و تندرستی  روز سه شنبه 13 تیر ساعت 16:30  برگزار شد.


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.