کارگاه تخصصی یک روزه با عنوان"دانشگاه، سبک زندگی و ورزش"

۱۲ تیر ۱۴۰۲ | ۰۹:۲۲ کد : ۳۵۴۳۵ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۸۶
کارگاه تخصصی یک روزه با عنوان"دانشگاه، سبک زندگی و ورزش"

باتوجه به اینکه لازم است نکات تخصصی هر دانشی در بازه های زمانی مختلف ارتقا یافته و بروز رسانی شود؛ به منظور ارتقا دانش مدیران و کارشناسان ورزش دانشگاه تهران و دانشگاه های استان تهران، اداره کل تربیت بدنی دانشگاه تهران در نظر دارد یک دوره (کارگاه) تخصصی یک روزه با عنوان"دانشگاه، سبک زندگی و ورزش" برگزار نماید.

در این کارگاه، هدف ارائه به روز مطالب این حوزه است و در خصوص مفاهیم اساسی و رویکردهای ورزش در عصر حاضر بحث و گفتگو می‌شود. در مورد اهمیت ورزش در دانشگاه‌ها و جامعه و لزوم فرهنگ سازی آن در بسترهای مختلف جامعه بیان مطلب خواهد شد. آسیب شناسی ورزش در جامعه و جهان از جمله مباحث مهم و موثری است که به آن پرداخته می‌شود. از سوی دیگر؛ بررسی جنبه های علمی فرهنگی ورزش و کاربری علمی ورزش برای مخاطبین عام، کمک شایانی است برای سواد عمومی ورزش در جامعه، که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این کارگاه در روز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و صدور گواهی دوره برای تمامی شرکت کنندگان در کارگاه انجام خواهد گرفت.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.