تقدیر از دکتر بیات - پیشکسوت هیات علمی دانشگاه تهران

۱۰ تیر ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۷ کد : ۳۵۳۹۳ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۴۹
تقدیر از دکتر بیات - پیشکسوت هیات علمی دانشگاه تهران

تفکر رایج این است که؛ شاید بهتر بود به‌جای تجلیل و تقدیر بازنشستگان و چهره‌های ماندگار، مبلغی را به آنها کمک می‌کردند و... اما بعد از شکل گیری کمیته پیشکسوتان و پایان مراسم تقدیر از مدال آوران ورزشی بود که یقین شد با تجربه‌تر‌ها و ماندگارهایی که بازنشسته شده‌اند بیشتر از توجه مالی نیاز به این دارند که بتوانند امید‌بخش باشند، تجربه‌هایشان را درست منتقل کنند، شناسانده شوند، الگو بشوند برای آنکه جوان‌ترها با عشق و امید برای کشور و مردمشان تقلا کنند.

اگرچه رسیدن به این موقعیت و شرایط تنها با یک برنامه و یک همایش ممکن نیست اما این نخستین گام در تقدیر از پیشکسوتان آنقدر محکم برداشته شد که حالا می‌توان امید داشت به گسترش این فرهنگ. می‌شود امید داشت که اگر رسانه‌ها و صداوسیما و دستگاه‌ها و سازمان‌ها پای چنین مراسم‌هایی بایستند تا چند وقت دیگر نام بزرگان ورزش دانشگاه تهران در کنار دیگر چهره‌های ماندگار به عنوان الگو برای جوان‌ترها جا خواهد افتاد. امید هست تا یکی دو سال دیگر مردم مفاخر علمی ورزشی کشورشان را حداقل در دانشگاه تهران، با انگشت به یکدیگر نشان خواهند داد و به امضایی از این چهره‌های ماندگار که در آلبوم آنها است افتخار خواهند کرد.

در این راستا؛ باتوجه به دلایل کاری مبنی بر عدم حضور دکتر بیات عزیز، عضو محترم بازنشسته هیات علمی ورزش دانشگاه تهران در مراسم تقدیر از پیشکسوتان،  با ایشان هماهنگی لازم به عمل آمد تا اسرع وقت تقدیر از این عزیز فرهیخته صورت گیرد.

در این نشست ایشان نیز به رسم یادبود کتاب خود را امضا کرده و در جمع همکاران اداره کل تربیت بدنی دانشگاه تهران، کتاب را به دکتر نوری هدیه کردند.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.