مسابقه شطرنج سیمولتانه با حضور دانشجویان دانشگاه تهران

تعداد بازدید:۳۵۱
روز جمعه دوم دی ماه ۱۴۰۱ یک مسابقه شطرنج سیمولتانه با حضور دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد.
مسابقه شطرنج سیمولتانه با حضور دانشجویان دانشگاه تهران

در این رویداد جذاب، استاد بین المللی احمد عسگری­زاده با 63 نفر از دانشجویان، کارمندان و هنرجویان شاغل به تحصیل در باشگاه­ها و مدارس تخصصی شطرنج دست به مهره شد.

بازی ها از ساعت 10 صبح با انجام حرکت اول توسط آقای نژادفلاح، مدیر روابط عمومی مرکزخرید آغاز شد و 6 داور رسمی فدراسیون شطرنج قضاوت مسابقه را بر عهده داشتند.

استاد عسگری زاده که سابقه کسب عناوین متعدد ملی، آسیایی و جهانی را در کارنامه دارد طی 8 ساعت مبارزه نفس­گیر، بر 61 نفر از رقبا پیروز شد و نتیجه بازی را به دو نفر از بازیکنان واگذار نمود.

در پایان مسابقه 6 بازیکن که عملکرد مطلوبی از خود به نمایش گذاشتند توسط استاد انتخاب و از طرف مرکز خرید، جوایز نقدی به ایشان اهداء شد.

نفرات برتر مسابقه عبارت بودند از:

1-    سیدعلیرضا جلیل نهاد، دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تهران

2-    مهدی قلیوند، کارمند دانشگاه علوم پزشکی تهران

3-     احمد نظیری، دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر

4-    فرزاد تاجیک، فارغ التحصیل دانشکده شطرنج

5-  صدف بیات، دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف

6-   کیمیا موید، دانشجوی علوم پزشکی تهران

همچنین دو کلیپ معرفی مسابقه سیمولتانه شطرنج و مسیر پیشرفت در رشته شطرنج در جریان مسابقه به نمایش درآمد که مورد استقبال حاضرین در سالن قرار گرفت.

محمد ابراهیم زاده، مربی بین المللی و رئیس انجمن شطرنج وزارت علوم بعنوان مدیر برگزاری این رویداد ورزشی و داور بین المللی حمیدرضا پورشاهماری بعنوان سرداور به همراه برخی داوران فدراسیون، قضاوت مسابقه را بر عهده داشتند.

این رویداد ورزشی بصورت کاملا رایگان برگزار و تمامی هزینه های مربوطه توسط مرکز خرید گالریا پرداخت شد و این مرکز، حمایت از فعالیت های ورزشی در سطح ملی و بین المللی و حمایت از ورزشکاران تیم ملی را کماکان در دستور کار قرار خواهد داد.

لازم به ذکر است 6 دانشجوی دانشگاه تهران به اسامی آرین رحیم زاده، پوریا مظهری، محمدرضا کریمی، سعید رضوی، میلاد مومنی و امیرحسین اصفهانی در این رویداد ورزشی شرکت داشتند و مبارزات زیبایی در برابر استاد به نمایش گذاشتند.

کلید واژه ها: سیمولتانه شطرنج استاد گالریا


( ۲ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.