جدول رتبه بندی دانشکدگان/دانشکده ها - نوزدهمین جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه تهران

۲۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۹ کد : ۳۲۰۱۱ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۳۴۲۴
جدول نهایی رده بندی نوزدهمین جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه تهران منتشر شد.
جدول رتبه بندی دانشکدگان/دانشکده ها - نوزدهمین جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه تهران

جدول نهایی رده بندی نوزدهمین جشنواره دانشجویی دانشگاه تهران

 

 

 

 

لینک دانلود

 

 

نوزدهمین جشنواره فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه؛  با هدف توسعه ورزش دانشجویان دانشگاه در  29 ابان ماه سال جاری شروع به کار کرد و در 8 اسفند ماه به کار خود پایان داد. جشنواره شامل رشته های زیر بود:

رشته‌های برگزاری در بخش پسران: فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، دارت، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، بدمینتون، کاراته، تکواندو، کشتی آزاد و فرنگی، تیراندازی، شطرنج، دوومیدانی، شنا

رشته‌های برگزاری در بخش دختران: فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، دارت، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، بدمینتون، کاراته، تکواندو، تیراندازی، شطرنج، دوومیدانی، شنا

در کنار مشکلاتی مانند عدم آمادگی کافی دانشجویان بعد از پشت سر گذاشتن مسئله کرونا و آسیب هایی که در المپیادها دیده بودند، اداره کل تربیت بدنی با مسائل مالی و عدم برخورداری لوازم رفاهی مناسب برای پشتیبانی از جشنواره مواجه بود که فشار کار اجرایی را چند برابر می کرد. اما با پشتیبانی مسئولین محترم دانشگاه این دوره از مسابقات نیز همچون گذشته با افتخار به پایان رسید. دانشجویان زیادی خود را محک زدند و بالغ بر 1800 ورزشکار در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

جای اغراق نیست اگر گفته شود زحماتی که همکاران ما در مجموعه اداره کل تربیت بدنی متقبل شدند، کم از اجرای یک المپیاد کشوری نبوده است.

 

 

 

تعداد نفرات حاضر در المپیاد ملی تبریز 2800 نفر بود  و

تعداد نفرات حاضر در جشنواره درون دانشگاهی 1800 نفر

با امید به اینکه دانشجویان عزیز خاطرات و تجربیات خوبی از این جشنواره برداشت کرده باشند، و در آینده شاهد اجرای با شکوه تری در این حوزه باشیم.


( ۸ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.