داریا همراه پایتخت، اسپانسر دانشگاه تهران در رویدادهای ورزشی

تعداد بازدید:۱۲۹
الگویی درخشان از همکاری موثر صنعت و دانشگاه در عرصه های ورزشی
داریا همراه پایتخت، اسپانسر دانشگاه تهران در رویدادهای ورزشی

مجموعه‌ی داریا همراه پایتخت یکی از شرکت های فعال در حوزه‌ی واردات گوشی، تبلت و لوازم جانبی است که به عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش سامسونگ در ایران فعالیت می کند.

این شرکت با در دست داشتن حدود 40 درصد از سهم بازار محصولات سامسونگ موبایل به عنوان بزرگ‌ترین واردکننده‌ی این برند جهانی در ایران شناخته می‌شود.  تمامی کارشناسان فنی داریا، ورک‌شاپ‌ها و دوره‌های تخصصی مربوطه را زیر نظر شرکت سامسونگ گذرانده‌اند و همه‌ی قطعات و تجهیزات مورد نیاز مستقیما از طریق شرکت سامسونگ تامین می‌شوند.

داریا همراه پایتخت در حال حاضر با بیش از 16 شعبه و 60 نمایندگی در سطح کشور،بعنوان رتبه اول خدمات پس از فروش تلفن همراه در ایران شناخته می شود.

با توافقات انجام شده بین اداره کل تربیت بدنی دانشگاه تهران و شرکت داریا همراه پایتخت، این شرکت بعنوان حامی مالی رویدادهای ورزشی دانشگاه تهران  به شرح ذیل معرفی شد:

1- المپیاد قهرمانی دانشگاه های کشور(دانشگاه تبریز، 17 تیر الی 5 مرداد 1401)

2- المپیاد همگانی دانشگاه های کشور(دانشگاه شهرکرد، 28 مرداد الی 4 شهریور 1401)

3- المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر(دانشگاه اصفهان، 28 مرداد الی 5 شهریور)

4- المپیاد دانشجویان بین الملل(دانشگاه بابلسر، 5 الی 15 شهریور)

دانشگاه تهران اطمینان دارد این همکاری ارزشمند به عنوان الگویی کارآمد در زمینه همکاری دانشگاه و صنعت، منشا ثمرات مفیدی برای طرفین خواهد بود.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.