قهرمانی دانشگاه تهران در پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور- شهرکرد

تعداد بازدید:۶۵۳
قهرمانی دانشگاه تهران در پنجمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور- شهرکرد

رقابت های ورزشی دانشگاه های کشور در قالب المپیادهای قهرمانی، ورزش همگانی، شاهد و ایثارگر و بین الملل از تیر ماه سال جاری آغاز شد و ورزشکاران دانشگاه تهران در رقابت های برگزارشده عملکرد شایسته ای از خود به نمایش گذاشتند.

در این مسابقات، تیم های ورزشی پسران  ۹5 دانشگاه کشور با ۱۱۰۰ ورزشکار با هم به رقابت پرداختند. همچنین بالغ بر هزار نفر از دختران سراسر کشور از ۸۳ دانشگاه در این المپیاد حضور داشتند.

 

در رقابت های بخش دختران، تیم شطرنج دانشگاه بعنوان تنها نماینده دانشگاه شرکت نمود و با کسب یک عنوان قهرمانی تیمی، یک عنوان نایب قهرمانی تیمی، دو عنوان سوم و یک عنوان ششم انفرادی جمعا 28 امتیاز ارزشمند کسب کرد و در میان 35 دانشگاه شرکت کننده رتبه ششم مجموع را برای دانشگاه تهران بدست آورد.

در رقابت های المپیاد همگانی پسران، کاروان ورزشی دانشگاه تهران در 4 رشته پرتاب دارت،  هفت سنگ ، هندپلو و شطرنج شرکت نمود که با کسب 5 امتیاز در رشته پرتاب دارت و 38 امتیاز در رشته شطرنج مجموعا 43 امتیاز بدست آورد و عنوان قهرمانی المپیاد را  در بین 38 دانشگاه کسب نمود.

در مجموع امتیازات دانشجویان دانشگاه تهران در این دوره از رقابت ها مقام  اول (عنوان قهرمانی) را کسب نمودند.

مدیرکل تربیت بدنی ضمن تبریک موفقیت های کسب شده به ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم ها گفتند؛  حمایت و برنامه ریزی‌های مدون برای رشد و توسعه ورزش در دانشگاه را با جدیت ادامه خواهیم داد.


( ۳ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.