سومین المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر سراسر کشور

۰۵ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۱ کد : ۳۰۲۸۹ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۹۶
سومین المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر سراسر کشور

دبیر کل اجرایی سومین المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این المپیاد با شعار "ورزش، همدلی، ایثار" با حضور دانشجویان دختر و پسر شاهد و ایثارگر از سراسر کشور برگزار می شود و تا 6 شهریور ادامه دارد.

مهدی کارگر فرد با بیان اینکه دانشگاه اصفهان میزبان دانشجویان دختر و دانشگاه صنعتی اصفهان، میزبان دانشجویان پسر حاضر در این المپیاد است، افزود: در این دوره از مسابقات دانشجویان در هفت رشته ورزشی فوتسال، والیبال، شطرنج، تنیس روی میز، بدمینتون، دو و میدانی و شنا به رقابت می پردازند.

حدود ۲ هزار ورزشکار به همراه مربی و  سرپرست در این رقابت ها حضور پیدا کنند، تاکنون ۷۰۰ دانشجوی ورزشکار دختر و ۹۰۰ دانشجوی ورزشکار پسر به همراه مربیان و سرپرستان  از سراسر کشور برای حضور در المپیاد اعلام آمادگی قطعی کردند و تا کنون پذیرش دانشجویان از ۵۵ دانشگاه سراسری، پیام‌نور، علمی کاربردی و مؤسسات غیردولتی در دو دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه اصفهان انجام شده است.

اصفهان با حدود ۲۰۰ هزار دانشجو، هفت هزار و ۲۰۲ عضو هیات علمی و ۱۸۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی، دومین استان دانشگاهی کشور است.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.