قهرمانی دانشگاه تهران در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های سراسر کشور در تبریز

۰۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۹ کد : ۲۹۷۹۵ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۴۱۷
قهرمانی دانشگاه تهران در  پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های سراسر کشور در تبریز

در این آئین که با حضور داداش‌پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، نصراله‌زاده رئیس دانشگاه تبریز، علی دوست مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان، امام علی‌پور معاون دانشجویی دانشگاه تبریز و دیگر مسئولین وزارت علوم و دانشگاه برگزار شد تیم‌های ذیل به عنوان قهرمانان رشته‌های مختلف کاپ‌های قهرمانی خود را از دست مسئولین دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه تهران، پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر کشور با حضور ۱۱۸ دانشگاه از ۳۰ تیر تا ۵ مرداد ماه به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار و چهارشنبه شب با برگزاری آئین اختتامیه، معرفی قهرمانان تیمی هر رشته و در نهایت اهدای کاپ قهرمانی به دانشگاه‌های برتر به کار خود پایان داد.

تاریخچه المپیاد ورزشی دانشجویی کشور

در پایان پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های کشور، دانشگاه تهران با کسب ۸ مدال طلا، ۵ نقره و 12برنز و 202امتیاز، بالاتر از سایر دانشگاه‌های شرکت‌کننده در این مسابقات ایستاد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

دانشگاه فردوسی مشهد با کسب ۱۰ نشان طلا، ۴ نقره و ۲ برنز و ۱۵۵ امتیاز و دانشگاه اصفهان با کسب ۲ مدال طلا، ۸ نقره و ۶ برنز و ۱۲۰ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

تیم تیراندازی

 

تنیس روی میز 

 

تیم بسکتبال

 

تیم کشتی

 

بر طبق این گزارش، تیم‌های ذیل به عنوان قهرمانان رشته‌های مختلف، کاپ‌های قهرمانی خود را از دست مسئولین حاضر در آئین اختتامیه پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر کشور دریافت کردند.

 

تیم اعزامی دانشگاه تهران در رشته‌های تیراندازی، تنیس روی میز، بسکتبال، شنا، کاراته و کشتی آزاد مقام اول کشور و در رشته والیبال مقام سوم کشوری را کسب کرد. به این ترتیب در جمع‌بندی نتایج رشته‌های ورزشی، عنوان قهرمانی به دانشگاه تهران رسید.

ناظر و هماهنگ کننده کاروان: مهدی نوروزی

سرپرست کاروان دانشجویان پسر:  دکتر حمیدرضا کشاورزی

قائم مقام کاروان: نوری نظری طبا

همچنین؛ دکتر هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم  و رئیس سازمان امور دانشجویان ضمن تقدیر از میزبانی شایسته دانشگاه تبریز، از انتخاب دانشگاه اصفهان و دانشگاه صنعتی اصفهان به‌عنوان میزبانان دوره‌‌ی شانزدهم المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر و پسر کشور در سال 1403خبر داد.


( ۲ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.