کسب سهمیه المپیاد ۱۴۰۱- تبریز؛ در رشته بسکتبال پسران توسط دانشگاه تهران

۲۸ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۷ کد : ۲۸۷۷۲ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۴۱۵
کسب سهمیه المپیاد ۱۴۰۱- تبریز؛ در رشته بسکتبال پسران توسط دانشگاه تهران

مسابقات انتخابی پانزدهمین المپاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور؛ در رشته بسکتبال پسران از روز شنبه 7 الی جمعه 13 خرداد به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
در این مسابقات 8 تیم از دانشگاه های منطقه حضور داشتند که رقابت ها در دو گروه برقرار شد و تیم دانشگاه تهران بعنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
در دیدار نیمه نهایی تیم دانشگاه موفق به شکست تیم دانشگاه صنعتی شریف شد و به فینال مسابقات رسید و با همین عنوان، سهمیه المپیاد را اخذ نمود.
تیم پسران در دیدار فینال مسابقات، در شرایطی به مصاف تیم میزبان(دانشگاه شهید بهشتی) رفت که این تیم از حمایت بیش از ۲۰۰۰ تماشاگر خودی برخوردار بود بعلاوه حضور سه بازیکن تیم ملی که یکی از آنها سابقه بازی در بازی های المپیک را داشت کفه ترازو را به نفع حریف سنگین می کرد.  با این حال بازیکنان شایسته دانشگاه تا پایان کوارتر سوم با ۱۰ امتیاز اختلاف از حریف پیش بودند اما با بدشانسی اکثر پرتاب های اعضا تیم در کوارتر چهارم به گل تبدیل نشد و حریف هوشیار از این فرصت نهایت استفاده را برد و بازی را به نفع خود به پایان رساند. تیم دانشگاه صنعتی شریف هم به عنوان  تیم سوم دست یافت.

اعضا تیم دانشگاه تهران در این رقابت ها عبارت بودند از:
۱.فرشید علی عسکری
۲.رضا صباغ
۳.شاهین وثوقی
۴.آرین کلانتری
۵.رافی درغوکاسیان 
۶.پارسا صدری
۷.محمدرضا کریمی
۸.علی علیپور 
۹.فرشاد صادقی
۱۰.سعید نجفیان
۱۱.مسعودمحمدی
۱۲.فرزین عسگری
سرمربی تیم: محمد سیستانی
مربی: محسن حقانی
سرپرست: محمد ابراهیم زاده


( ۲ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.