شروع دومین دوره مسابقات غیرمتمرکز قهرمانی تیراندازی با تفنگ و تپانچه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های کشور

۲۴ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۱۷ کد : ۲۳۶۰۱ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۲۷۶
دومین دوره مسابقات غیرمتمرکز قهرمانی تیراندازی با تفنگ و تپانچه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با حضور ۲۲۵ ورزشکار ( ۱۳۲ دختر و ۹۳ پسر) از روز یکشنبه ۲۳ آبان به میزبانی دانشگاه تهران آغاز گردید.
شروع دومین دوره مسابقات غیرمتمرکز قهرمانی تیراندازی با تفنگ و تپانچه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های کشور

دومین دوره مسابقات غیرمتمرکز قهرمانی تیراندازی با تفنگ و تپانچه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با حضور ۲۲۵ ورزشکار ( ۱۳۲ دختر و ۹۳ پسر) از روز یکشنبه ۲۳ آبان به میزبانی دانشگاه تهران آغاز گردید. مراسم افتتاحیه این مسابقات با سخرانی دکتر واحدی‌زاده مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه تهران و با حضور دکتر حسنلو معاون دانشجویی دانشکدگان فنی و دکتر قاسم نژاد معاون اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، و مسئولین انجمن تیراندازی درسالن تیراندازی دانشکده فنی این دانشگاه برگزار شد.

سرپرست تیم دانشگاه تهران در این مسابقات خانم بهرامی بودند و با توجه به شیوع ویروس کوید19 رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مناطق دهگانه‌ی ورزش دانشگاهی، در ۲۸ شهر به مدت ۴ روز در حال اجرا خواهد بود.


( ۲ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.