مسابقات تیراندازی دانشکدگان فنی ویژه هفته دفاع مقدس

۱۱ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۴۶ کد : ۲۳۱۰۰ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۶۲۱
مسابقه طبق قوانین فدراسیون جهانی تیراندازی (ISSF) با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و به صورت فرم کامل ۴۰ تیر و روی دستگاه‌های الکترونیکی آریوسورن برگزار گردید
مسابقات تیراندازی دانشکدگان فنی ویژه هفته دفاع مقدس

پس از پایان مهلت ثبت نام، جدول زمان بندی مسابقه به تمامی شرکت کنندگان اعلام شد و لیست ترتیب شروع به کار شرکت کنندگان و دسته بندی آنها در هر راند توسط نرم افزار از روز قبل آماده شد تا روند تغییر شرکت کنندگان هر راند با سرعت بیشتری صورت بگیرد.

مسابقه در دو رشته تفنگ و تپانچه و در دو بخش آماتور و حرفه‌ای اجرا شد. همه تیراندازانی که در لیگ برتر و دسته یک سال 99 و 98 شرکت داشته‌اند در بخش حرفه‌ا‌ی دسته‌بندی می‌شوند. سایر تیراندازان می‌توانند به‌دلخواه در هر بخش ثبت‌نام کنند.

مدت زمان قلق 15 دقیقه و زمان مسابقه 50 دقیقه در نظر گرفته شده بود. رده بندی بدون تفکیک جنسیت و رده سنی و بدون برگزاری فینال انجام شد.

مسابقه در 8 راند اجرا شد و برای هر راند یک ساعت و پانزده دقیقه در نظر گرفته شد که ده دقیقه در هر راند برای تغییر نفرات و بازنشانی سیبل‌ها اضافه‌تر از زمان مسابقه در نظر گرفته شد. تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با ویروس کوید19 در حین اجرای برنامه مد نظر قرار گرفت.

و در پایان نفرات برتر به شرح زیر انتخاب شدند:

عنوان سلاح

نام

رتبه

بخش حرفه‌ای، تپانچه

وحید گل خندان

1

محمدرضا محمودی

2

اشکان مؤمنی

3

بخش حرفه‌ای، تفگ

نگار علی یاری

1

فاطمه معینی

2

نورا کسری

3

بخش آماتور، تپانچه

منیر آقا موسی طهرانی

1

سلمان ندری

2

آتنا روستازاده

3

بخش آماتور، تفگ

مهرشید مرتضوی

1

صحیفه رنگرز

2

پریسا ابراهیمی ثانی

3


( ۳ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.