نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه یک کشور

نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه یک کشور

نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه یک کشور
۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۱:۴۲ کد : ۲۱۰۷۵ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۵۵۰
نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه یک کشور بصورت برخط برگزار شد.
نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه یک کشور

نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه یک کشور  در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ از ساعت ۱۱ الی ۱۳ به میزبانی دانشگاه تهران بصورت آنلاین برگزار گردید.
در این نشست که با محوریت مسائلی از قبیل شرح عملکرد ادارات تربیت بدنی دانشگاه های منطقه یک در شرایط کرونا، تصمیم گیری در رابطه با ادامه برگزاری مسابقات انتخابی المپیاد و راهکار دانشگاه ها در راستای بازگشایی اماکن ورزشی برگزار گردید؛ آقای دکتر واحدی زاده دبیر منطقه یک ورزش دانشگاه های کشور پس از عرض خیر مقدم و خوش آمد خدمت مدیران محترم تربیت بدنی، ابراز داشتند؛  رویکرد دبیرخانه منطقه یک در شرایط پاندمی کرونا، تاکید بر ایجاد ظرفیت های جایگزین و آنلاین برای فعال نگهداشتن ورزش در دانشگاه ها بوده است.
ایشان در ادامه روند توسعه زیرساخت ها و تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی در این منطقه را یکی دیگر از برنامه های موفق ادارات تربیت بدنی دانشگاه های منطقه یک در شرایط کرونایی قلمداد نمودند. با این حال در راستای دستور نشست امروز، مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه یک به تبادل نظر پرداختند و پیشنهاد شد با توجه به وضعیت نارنجی شهر تهران از حیث شرایط کرونایی، استفاده از اماکن و تجهیزات ورزشی ( روباز و سرپوشیده) طبق دستورالعمل اداره کل تربیت بدنی وزارت عتف در دستور کار قرار گیرد.
 در پایان  با پیشنهاد آقای دکتر واحدی زاده مقرر گردید بصورت دوره ای و مرتب از اماکن و تجهیزات ورزشی دانشگاه ها بازدید بعمل آید.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.