روز شنبه ۱۶ آذر برگزار شد:

نشست مشترک مدیران ورزش دانشگاهی با رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران

۱۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۲ کد : ۱۰۲۱۱ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۱۰۲۴
در این نشست، زمینه‌های آغاز همکاری‌های مشترک و استفاده از تمام ظرفیت‌های شهری برای توسعه ورزش همگانی بین اقشار مختلف مطرح شد.
نشست مشترک مدیران ورزش دانشگاهی با رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران

روز شنبه ۱۶ آذر ماه، نشست مشترک سازمان ورزش شهرداری تهران با آقایان دکتر علیزاده، مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم و علی حبیب اللهی رئیس هیأت استان تهران فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی برگزار شد.

در این نشست، زمینه‌های آغاز همکاری‌های مشترک و استفاده از تمام ظرفیت‌های شهری برای توسعه ورزش همگانی بین اقشار مختلف مطرح شد.

"مجید رباطی" سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران، ضمن اشاره‌ای کوتاه به فعالیت‌های سازمان متبوع خود، از یکپارچه سازی ورزش همگانی در تهران به عنوان یک ضرورت یاد کرد و گفت: بدون شک؛ ورزش یکی از مهم‌ترین ابزارها برای ایجاد سلامت و نشاط در جامعه است. بر این اساس ما وظیفه داریم از تمام امکانات به منظور فراگیر کردن آن و تشویق مردم به حضور در عرصه‌های ورزشی استفاده کنیم.

وی عدم وجود مدیریت یکپارچه شهری را یکی از نواقص مهم مدیریتی در حوزه ورزش شهروندی دانست و بر تعامل دستگاه‌های مختلف، بویژه نهاد آموزش پرورش، وزارت علوم و سایر نهادهای پر مخاطب تاکید نمود. ‌‌‌

دکتر علیزاده نیز با تأیید اظهارات رباطی در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: ما می‌توانیم در زمینه‌های گوناگون تعامل و همکاری خوبی داشته باشیم و برنامه‌های مشترک و مفید زیادی را اجرا کنیم.

وی برگزاری این نشست را در هم افزایی فعالیت‌ها و کمک به رشد و توسعه ورزش در بین شهروندان تهرانی مؤثر دانست.

حبیب اللهی رئیس هیئت استان فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و دبیر منطقه یک ورزش دانشگاه‌های کشور نیز با اشاره به ظرفیت‌های فوق العاده نهاد دانشگاه در کمک به رشد و توسعه ورزش شهروندی، از آمادگی این هیئت برای همکاری در زمینه‌های مشترک خبر داد.

وی افزود هیئت استان تهران فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی به عنوان متولی فعالیت‌های ورزشی ۵ بخش دانشگاهی در استان تهران، برای مطالعات علمی در زمینه ورزش محلات، راهکارهای توزیع عادلانه سرانه فضاهای ورزشی در کلان شهر تهران و سایر مطالعات کارشناسی در زمینه‌های توسعه ورزش، آماده همکاری با سازمان ورزش شهرداری است.

رباطی در پایان این نشست افزود: در بخش ایستگاه‌های تندرستی که مخاطبان فراوانی دارد، طرح‌هایی ارائه خواهیم داد تا کیفیت کار در ایستگاه‌ها افزایش یافته و آسیب‌های ناشی از بی اطلاعی شهروندان از چگونگی کار با دستگاه‌های پارکی به حداقل ممکن برسد و در مقابل خواستار ایجاد برنامه‌های مشترک با سازمان ورزش برای استفاده از ظرفیت این نهاد شهری و ورزشی هستیم.

‌‌در انتهای جلسه، طرفین بر تنظیم تفاهم نامه همکاری و تشکیل کمیته‌های مشترک تاکید نمودند.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.