شمارش معکوس برای اتمام رقابت های هجدهمین جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه تهران

مسابقات هجدهمین جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه تهران، وارد پنجمین هفته شد.

۱۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۶ کد : ۱۰۱۸۸ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۱۰۶۶
مسابقات جشنواره در هفته پنجم با انجام رقابت‌های والیبال دختران و پسران در حال پیگیری است
مسابقات هجدهمین جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه تهران، وارد پنجمین هفته شد.

مسابقات هجدهمین جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه تهران، وارد پنجمین هفته شد.

در ادامه رقابت‌های هجدهمین جشنواره ورزشی که از اوایل آبان ماه آغاز شده است در رشته تنیس روی میز پسران، افشین نوروزی از دانشکده تربیت بدنی قهرمان شد و روزبه امیری از پردیس فارابی به عنوان نایب قهرمانی رسید. محمدنوید اسداللهی و آرمین حبیبیان هر دو از پردیس فنی سوم مشترک شدند.

مسابقه رشته پرطرفدار دومیدانی هم در هفته اول برگزار شد و نفرات برتر مواد متعدد این رشته نیز مشخص شدند.

در ماده ۱۰۰ متر: احمد سعادتی از پردیس فنی، علی شکوهی از دانشکده تربیت بدنی و شایان جزایری از پردیس کشاورزی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ۴۰۰ متر: پویا رضوانی از پردیس کشاورزی، محمد آمره از دانشکده تربیت بدنی و مرتضی برزگر از پردیس فنی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ۱۵۰۰ متر: سیروان فتحی مقام اول، کسری رضایی از دانشکده زبان‌ها مقام دوم و حسین میرغفاریان از پردیس کشاورزی مقام سوم را کسب کردند.

در پرتاب وزنه: حسین اسکندری از پردیس فارابی مقام اول، محمد شمسی از پردیس فنی مقام دوم و یاسر ستوده از پردیس کیش مقام سوم را کسب کردند.

در پرش طول: حسین فلاح از دانشکده تربیت بدنی، محمد غفاریان از دانشکده حقوق و علی هادیزاده از پردیس کیش به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

مسابقات فوتسال نیز با حضور ۲۱ تیم در تاریخ ۲ آذر ماه برگزار گردید که نهایتاً تیم‌های دانشکده های تربیت بدنی، پردیس کشاورزی و پردیس فنی به ترتیب اول تا سوم شدند در این مسابقات تیم پردیس فنی با سرپرستی آقای حسن محمودآبادی و مربیگری آقای ترس گو و تیم ژئوفیزیک با سرپرستی آقای متولی و مربیگری آقای سنقری بعنوان تیم‌های اخلاق این دور از مسابقات معرفی شدند.

مسابقات جشنواره در هفته پنجم با انجام رقابت‌های والیبال دختران و پسران در حال پیگیری است و رقابت‌ها در تاریخ ۱۹ آذر ماه به اتمام خواهد رسید.

 

 


( ۵ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.