بازدید اعضای هیئت رئیسه محترم دانشگاه از هجدهمین جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه تهران

۰۴ آذر ۱۳۹۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۰۰۹۳ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۱۰۷۴
هفته سوم رقابت‌های هجدهمین جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه تهران با انجام مسابقات رشته‌های مختلف نیز به اتمام رسید.
بازدید  اعضای هیئت رئیسه محترم دانشگاه از هجدهمین جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه تهران

نتایج مسابقات دوومیدانی دختران:

درماده ۱۰۰ متر ریحانه خلیلیان از دانشکده تربیت بدنی، سحر شاهوردی از پردیس کیش و لیلا صادقی از دانشکده حقوق به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

درماده ۴۰۰ متر زهرا فخرایی از پردیس کیش، مرضیه شاهمرادی از دانشکده الهیات و سنا احرایی از دانشکده تربیت بدنی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده پرش طول فاطمه حصاری از دانشکده تربیت بدنی مقام اول و فاطمه اقبالی از پردیس ابوریحان به مقام دوم رسید.

در ماده پرتاب وزنه وریشه محمودیان از دانشکده تربیت بدنی، هانیه کرمی از پردیس کیش و مهسا قاسم نیا از پردیس ابوریحان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ۱۵۰۰ متر زهرا نصیری از دانشکده تربیت بدنی مقام اول و نیلوفر زاده بنا از پردیس ابوریحان مقام دوم را کسب کردند.

در مسابقات بدمینتون پسران نیز علی شاه حسینی از پردیس کیش، محمد یوسفی از دانشکده تربیت بدنی و محسن صادقیان از پردیس فارابی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

مسابقات تنیس روی میز انفرادی دختران با نتایج مریم فرعی، پگاه موسی زاده از دانشکده تربیت بدنی به ترتیب مقام اول و دوم و مهناز شاطرپور از دانشکده تربیت بدنی و یگانه شاوردی از پردیس فنی مقام سوم مشترک برگزار شد.

مسابقات تنیس روی میز دوبل دختران نیز با نتایج مهناز شاطرپور و پگاه موسی زاده از دانشکده تربیت بدنی و یگانه شاوردی و افسانه مرتضی زاده از پردیس فنی به ترتیب مقام اول و دوم و مریم یاررضوی و مریم یزدانی از پردیس هنرهای زیبا و نیکی ایزدی و موژان پناهی از دانشکده علوم فنون به مقام سوم مشترک به پایان رسید.

نتایج فوتسال دختران، درفینال این مسابقات تیم دانشکده فنی بر تیم دانشکده تربیت بدنی، غلبه کرد و قهرمان شد. درمسابقه رده بندی تیم پردیس هنرهای زیبا تیم دانشکده علوم و فنون را شکست داد و به عنوان سومی رسید.

هندبال پسران با قهرمانی تیم پردیس فنی و نایب قهرمانی تیم دانشکده تربیت بدنی پایان یافت. در مسابقه رده بندی تیم پردیش کیش عنوان سومی را تقدیم تیم دانشکده کشاورزی کرد.

مسابقات ورزشکاران دختر بسکتبالیست در این دوره از مسابقات جشنواره با نتیجه دانشکده تربیت بدنی مقام اول، دانشکده فنی مقام دوم ودانشکده مدیریت مقام سوم به پایان رسید.

درمسابقات بسکتبال پسران، بلند قامتان تربیت بدنی بر فنی غلبه کردند و به عنوان قهرمانی رسیدند. در رده بندی تیم پردیس علوم با پیروزی بر تیم دانشکده دامپزشکی عنوان سومی را از آن خود کرد. دکتر یزدانی معاون محترم اداری و مالی، دکتر مقاری معاون محترم برنامه ریزی، فناوری واطلاعات، دکتر سلطانی رئیس محترم پردیس دانشکده‌های فنی و دکتر حسنلو معاون محترم دانشجویی و فرهنگی پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه مهمان گرامی دیدار فینال مسابقات بودند.

گفتنی است هجدهمین جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه تهران تا ۱۹ آذر ادامه دارد.


( ۲ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.