موفقیتی دیگر برای جامعه ورزش دانشگاه تهران

انتخاب مجدد آقای علی حبیب اللهی، به عنوان رئیس هیات استان تهران فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی

۲۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۲:۲۲ کد : ۱۰۰۴۸ خبر رویدادهای جاری
تعداد بازدید:۱۶۱۵
علی حبیب‌الهی، مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه تهران، به‌عنوان رئیس هیأت استان تهران فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، منصوب شد.
انتخاب مجدد آقای علی حبیب اللهی، به عنوان رئیس هیات استان تهران فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی

روز دوشنبه ۲۷ آبان ماه، انتخابات ریاست هیئت استان تهران فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی برگزار شد و آقای علی حبیب اللهی، مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه تهران با کسب اکثریت آرا اعضا مجمع، به مدت ۴ سال دیگر، به عنوان رئیس این هیأت انتخاب شد.

در مجمع انتخاباتی این هیئت که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد دکتر محمدحسین علیزاده، نایب رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی طی سخنانی از تلاش‌های آقای حبیب اللهی در دوران تصدی مسئولیت هیئت استان تهران فدراسیون تقدیر و تشکر نمود.

وی همچنین برگزاری این مجمع را نقطه آغازی بر توسعه روابط و همکاری‌های مشترک جامعه ورزش دانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران دانست.

آقای گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز با اظهار خرسندی از حضور در بین مدیران و مدرسین ورزش دانشگاهی، از گسترش روابط و هم افزایی طرفین در حوزه ورزش استقبال کرد.

گل محمدی با ابراز رضایت و تحسین جو اخلاقی و صمیمیت در بین کاندیداهای این مجمع، حضور جامعه ورزش دانشگاهی در کلیه عرصه‌های ورزشی را باعث رشد و توسعه بیش از پیش ورزش در کلیه زمینه‌ها دانست.

پس از سخنان رئیس و نایب رئیس مجمع، کاندیداهای انتخابات در مدت پنج دقیقه به بیان برنامه‌های خود پرداختند.

آقای دکتر عابدینی کاندیدای معرفی شده از سوی دانشگاه پیام نور، ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد آقای حبیب اللهی، به نفع ایشان از انتخابات انصراف داد.

در نهایت رأی گیری بین آقایان دکتر قاسم علی پور، کاندیدای دانشگاه آزاد و آقای حبیب اللهی کاندیدای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد که پس از شمارش آرا، آقای حبیب اللهی با کسب ۱۰ رأی از ۱۳ راًی، مجدداً به عنوان رئیس هیأت استان تهران فدراسیون انتخاب شد.

در پایان جلسه، دکتر علیزاده با تبریک این موفقیت، اعتماد مجدد جامعه دانشگاهی به آقای حبیب اللهی را موهبتی ارزشمند برشمرد و برای ایشان در این مسئولیت خطیر آرزوی موفقیت کرد.

 


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.